ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سخنگوی دولت ايران: برکناری علی جنتی شايعه است

محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت ايران برکناری وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی اين کشور را تکذيب کرد.

محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت ايران برکناری وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی اين کشور را تکذيب کرد.

علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران

محمدباقر نوبخت در حاشيه نشست هيأت دولت به خبرگزاری کار ايران، ايلنا، گفت: «برکناری علی جنتی از وزارت ارشاد به دليل اظهارات اخير وی شايعه است.»

علی جنتی به‌تازگی در نشستی با اعضای اتاق بازرگانی خواهان باز شدن فضای فرهنگی کشور شد و گفت می‌بايست آستانه تحمل افزايش پيدا کند و شرايطی به‌وجود آيد که همه بتوانند بدون تخريب ديگری در کتاب‌ها و در رسانه‌ها عقايدشان را بيان کنند.

وی همچنين از بلاتکليفی مقامات جمهوری اسلامی در فيلتر کردن «وايبر» و «واتس‌اَپ» و وحشت جمهوری اسلامی از پديده‌های نو در عرصه رسانه سخن گفت.

وزير وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنين گفت: «ظاهراً ما بايد اول با هر پديده نو مقابله کنيم و آب که از سر گذشت‌، آن را بپذيريم. هميشه می‌خواهيم ۲۰سال با دنيا فاصله داشته باشيم؛ لااقل همراه دنيا حرکت کنيم.»

جنتی همچنين گزارش داد که به‌زودی ايالت متحده آمريکا ۱۴ماهواره را در ارتفاع پايين‌تر از هزار کيلومتری زمين قرار خواهد داد و به اين ترتيب جمهوری اسلامی ديگر نمی‌تواند روی شبکه‌های ماهواره‌ای پارازيت بيندازد. وی خواهان «اصلاح ذهنيت» پارازيت‌اندازان شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهنام

    البته فعلآ تکذیب شده و ممکن است تا چند روز آینده تائید شود . دولت هیچ اختیاری از خود ندارد و خود نیز بلاتکلیف است .

  • irani

    دست همشون تو یک کاسه است. استثنا هم ندارد! تمام این کارها بازی بیش نیست. هدف این دولت اینکه "فقط" تا رفع احتمالی تحریمها، اعتماد سازی کند. چه برای آنهایی که که به دولت رای دادند و چه برای آنهایی که اصلا رای ندادند.