ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«سه هفته بی‌خبری از مادر يک زندانی سياسی»

محسن قشقايی‌زاده، زندانی سياسی که در بند ۳۵۰ زندان اوين به‌سر می‌برد، در اعتراض به «عدم رسيدگی به درخواست‌اش برای پیگيری ناپديد شدن مادرش» از ۲۰ خردادماه اعتصاب غذا کرد.

محسن قشقايی‌زاده، زندانی سياسی که در بند ۳۵۰ زندان اوين به‌سر می‌برد، در اعتراض به «عدم رسيدگی به درخواست‌اش برای پیگيری ناپديد شدن مادرش» از ۲۰ خردادماه اعتصاب غذا کرد.

طوطی سلطانی، مادر محسن قشقايی‌زاده، زندانی سياسی - از روز دوشنبه ۲۹ ارديبهشت‌ماه خبری از او در دست نيست

به گزارش کلمه، طوطی سلطانی، مادر اين زندانی سياسی آخرين بار دوشنبه ۲۹ ارديبهشت‌ماه پس از ملاقات با فرزندش از سالن ملاقات زندان اوين خارج شده و ديگر خبری از او در دست نيست.

بر پايه اين گزارش، «اين زندانی سياسی که کفيل مادرش و عهده‌دار سرپرستی اوست، طی اين مدت بارها از طريق مسئولان زندان و دادستانی خواستار پيگيری وضعيت مادرش بوده و درخواست کرده با توجه به اين‌که مجموع حبس‌اش تنها شش ماه بوده و اکنون سه ماه از اين مدت باقی مانده است، با مرخصی برای تعيين تکليف مادرش موافقت کنند. اين درخواست تاکنون بی پاسخ مانده است.»

محسن قشقايی‌زاده آبان‌ماه ۱۳۹۱به همراه گروه ديگری از حاضران در جلسه سرای اهل قلم بازداشت شد و ۲۰ روز را در بند امنيتی ۲۰۹ زندان اوين گذراند.

وی از سوی  دادگاه بدوی به دو سال حبس تعزيری محکوم شد، اما دادگاه تجديدنظر با نقض رأی، يک سال و نيم از اين حبس را به حال تعليق در آورد و قشقايی‌زاده از اواخر فروردين‌ماه سال جاری برای گذراندن شش ماه حبس تعزيری خود در بند ۳۵۰ اوين به‌سر می‌برد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.