ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مطهری: احمدی‌نژاد در رابطه با حصر خانگی باید محاکمه شود

علی مطهری، نماینده مجلس ایران بار دیگر حصر خانگی میرحسین موسوی و مهدی کروبی را خلاف قانون اساسی دانست و گفت محمود احمدی‌نژاد هم باید در این رابطه محاکمه شود.

علی مطهری، نماینده مجلس ایران در سخنان تازه‌ای بار دیگر حصر خانگی میرحسین موسوی و مهدی کروبی را بر خلاف قانون اساسی دانست و گفت محمود احمدی‌نژاد هم باید در این رابطه محاکمه شود.

علی مطهری چند بار ادامه حصر خانگی موسوی و کروبی را بدون محاکمه علنی، غیرقانونی دانسته بود.

به‌ گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) علی مطهری شامگاه شنبه ۲۴خردادماه (۱۴ژوئن) در شيراز سخنرانی کرد و در حالی که شرکت‌کنندگان در این سخنرانی شعار آزادی میرحسین موسوی و مهدی کروبی دو تن از رهبران جنبش اعتراضی سال ۸۸ را سر داده بودند، گفت: «قصد قضاوت کردن در مورد افراد و حوادث سال ۸۸ را ندارم اما طبق قانون اساسی حصر خانگی بدون حکم قضايی خلاف محسوب شده و در اين خصوص احمدی‌نژاد نيز بايد محاکمه شود.»

مطهری افزود: «در فصل سوم قانون اساسی درباره آزادی مطبوعات، آزادی بيان و شکنجه مباحثی مطرح شده است که اگر در مدت ۲۴ساعت تفهيم اتهام نشود، موضوع با صدور کيفرخواست و تشکيل دادگاه پيگيری می‌شود.»

علی مطهری پیش از این نیز چند بار ادامه حصر خانگی موسوی و کروبی را بدون محاکمه علنی، غیرقانونی دانسته بود.

وی گفته بود وضع جسمانی موسوی و کروبی خوب نیست و اگر اتفاقی برای آن‌ها بیفتد، برای نظام هزینه خواهد داشت.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهنام

    غیر قانونی ؟ آقا نفرمائید تو را به خدا ! مگر ممکن است مسئله ای در جمهوری اسلامی غیر قانونی باشد ؟ اینها همه کار دشمنان خارجیست که برای بدنام کردن نظام اسلامی تلاش میکنند . آورین ... آورین ...