ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

توقيف ۵۰ گواهينامه در کرمان به علت مصرف الکل و مواد مخدر

مسعود غفوريان، رئيس پليس راهنمايی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت از ابتدای سال تاکنون ۵۰ گواهينامه به علت رانندگی در «حالت غيرعادی» توقيف شده است.

مسعود غفوريان، رئيس پليس راهنمايی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان کرمان، گفت از ابتدای سال ۱۳۹۳ تاکنون ۵۰ گواهينامه به علت رانندگی در «حالت غيرعادی» توقيف شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران، ايسنا، غفوريان افزود: «پليس راهور از ابتدای سال تاکنون به تست از بيش از۵۰۰ راننده‌ متخلف و مشکوک به استفاده از مسکرات و مواد مخدر و روانگران در هنگام رانندگی اقدام کرده که نتيجه بالغ بر ۵۰ مورد آن‌ها مثبت شده که مرجع صالح قضايی معرفی شدند.»

به گفته وی «در مواردی که قرائن و شواهد حاکی از حالت مستی يا استفاده راننده از مواد مخدر و روانگردان باشد، مأموران پليس راهنمايی و رانندگی با استفاده از تجهيزات لازم نسبت به انجام تست انواع موادافيونی، الکلی و روانگردان اقدام می‌کنند.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.