ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دلیل بازداشت صبا آذرپیک به روایت «جهان‌نیوز»

وب‌سايت «جهان‌نيوز» علت بازداشت صبا آذرپيک، روزنامه‌نگار را «ارتباط با صدای آمريکا، مسعود بهنود و مسیح‌علی‌نژاد»، دو روزنامه‌نگار ایرانی ساکن خارج از کشور، عنوان کرد.

وب‌سايت «جهان‌نيوز» علت بازداشت صبا آذرپيک، روزنامه‌نگار را «ارتباط با صدای آمريکا، مسعود بهنود و مسیح‌علی‌نژاد»، دو روزنامه‌نگار ایرانی ساکن خارج از کشور، عنوان کرد.

صبا آذرپیک هفتم خردادماه در دفتر هفته‌نامه «تجارت فردا» بازداشت شد

وب‌سایت «جهان‌نيوز» نوشت: «صبا.آ که اخيرا بازداشت‌ شده، برخلاف آنچه مطرح می‌شود که دليل آن فعاليت‌هايش در فيس‌بوک بوده است، اين‌گونه نيست و وی از طريق رابطه با صدای آمريکا و مسعود بهنود، اطلاعاتی به آنان منتقل کرده است.»

این سایت افزوده است: «او بامسیح علی‌نژاد روزنامه‌نگار اصلاح‌طلب پناهنده به غرب هم مرتبط بوده است.»

صبا آذرپیک، روزنامه‌نگار صبح روز چهارشنبه، هفتم خردادماه در دفتر هفته‌نامه «تجارت فردا» بازداشت شد.

«جهان‌نيوز» صبا آذرپیک را «زرتشتی» معرفی کرده و نوشته است وی «شبکه‌ای مجازی تشکيل داده و حدود ۱۴۰ نفر از خبرنگاران اصلاح‌طلب را جذب کرده و آنان را پوشش خبری و سوژه‌ای و اطلاعاتی می‌داده است.»

این وب‌سايت همچنین نوشته است: «در يک مورد ۳۰۰ شماره تلفن مهم از مسئولان کشور را به خارج از ايران فرستاده که در برخی موارد منجر به کسب اطلاعات و مصاحبه‌هايی از مسئولان هم شده است.»

علی مطهری، نماینده مجلس ایران، چندی پیش گفت صبا آذرپیک «ظاهرا توسط دادسرای رسانه و فرهنگ دادستانی» بازداشت شده است.

مطهری همچنین گفت: «در مورد جرمش چیزی اعلام نشده، اما این مسأله‌ مطرح بود که ظاهرا ایشان اطلاعاتی به خانم مسیح علی‌نژاد می‌دادند.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.