ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ایران: صفر - آرژانتین: یک؛ تیم بهتر باخت

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و آرژانتین در چارچوب رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴، با وجود درخشش ایران، با نتیجه یک بر صفر به سود آرژانتین پایان یافت.

دیدار شنبه شب، ۳۱ خرداد‌ماه، تیم‌های ملی فوتبال ایران در برابر آرژانین با نتیجه یک بر صفر به سود آرژانتین به پایان رسید.

تک گل‌ این بازی را لیونل مسی در وقت اضافی بازی به ثمر رساند.

این دیدار در ورزشگاه می‌نیه رائو در شهر بلوهوریزونته به داوری میلوراد مازیچ از صربستان برگزار شد.

ایران با وجود بازی خوب و غیرمنتظره  در این دیدار شکست خورد. برخی کارشناسان بازی تیمی ملی آرژانتین را ضعیف توصیف کرده‌اند.

بازیکنان تیم ملی ایران دست کم سه بار بخت گل‌زنی داشتند، اما موفق به انجام این کار نشدند.

بازیکنان آرژانتینی نیز با حمله‌های پیاپی به دروازه ایران سرانجام در وقت اضافی توانستند دروازه حریف را باز کنند.

در این بین، خطای مشکوک به پنالتی بر روی اشکان دژاگه، بحث‌برانگیز شده است.

تیم ملی آرژانتین در این بازی با سرخیو رومه‌رو، پابلو زابالاتا، فدریکو فرناندس، ازکویل گارای، مارکوس روخو، فرناندو گاگو، خاویر ماسچرانو، آنخل دی ماریا، لیونل مسی، گونزالو هیگواین و سرخیو آگوئرو به میدان رفت.

در مقابل تیم ایران نیز با ترکیب اولیه علیرضا حقیقی، پژمان منتظری، سیدجلال حسینی، امیرحسین صادقی، احسان حاج صفی، مهرداد پولادی، مسعود شجاعی، آندرانیک تیموریان، جواد نکونام، رضا قوچان‌نژاد و اشکان دژاگه به مصاف آرژانتین رفت.

گزارش تصویری از بازی:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • یک کاربر ساده

    آرژانتین ضعیف بود ، ایران بهتر از قبل بازی کرد ولی اینکه بهترین تیم‌ بازی را باخت !! کمی‌ غلو آمیز و خود بزرگ بینی‌ است، ما توان یا شاید شهامت حملات جدی و متواتر را نداشتیم و آنها با حساب و کتاب ، حملات خود را در اواخر بازی انجام دادند ، زمانی‌ که ایران از فرط خستگی‌ ، مسی را فراموش کرد و او هم زیرکانه و زبل کار خود را انجام داد. ایران فاقد یک خط حمله قوی و سریع است !

  • جهانگیر

    با سلام واژه Horizonte به معنی افق و واژه Belo به معنی زیبا است. Belo Horizonte به معنی افق زیباست.

  • فرامرز

    در روزی که خدا هم با ما بود ،داور با ما نبود.راستی زمانه عزیز بلو هوریزانته یعنی چی؟افق های ابی یا زیر افق.به پرتغالی منظورمه؟تشکر و خسته نباشید