ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ایران - آرژانتین؛ باختی پرافتخار

جام جهانی فوتبال

در بازی ایران و آرژانتین در جام جهانی فوتبال برزیل، لیونل مسی توانست دیوار دفاعی محکم تیم ملی ایران را بشکند و تنها گل این بازی را در دقایق پایانی مسابقه به ثمر برساند.

کارلوس کیروش پس از دیدار ایران و آرژانتین اظهار داشت: «من ناامید نیستم و از عملکرد بازیکنانم بسیار خوشحال هستم…داور و مسی هر کدام به شکلی در این بازی تغییر ایجاد کردند».

در این بازی خطای مشکوک به پنالتی بر روی اشکان دژاگه، بحث برانگیز شده است و بسیاری از منتقدان ورزشی نگرفتن این خطا را اشتباه داور ارزیابی کردند.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران، علیرضا حقیقی، پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: «فوتبال همین است و همیشه حق به حقدار نمی‌رسد. امروز به جرات می‌توانم بگویم که حق ما پیروزی بود.»

این دیدار روز ۳۱ خرداد، در ورزشگاه مینیه رائو در شهر بلوهوریزونته به داوری میلوراد مازیچ از صربستان برگزار شد.

پس از پایان بازی، ایرانیان داخل و خارج  کشور  خیابان‌ها آمده و به شادی پرداختند. به گفته حامیان تیم ملی ایران «این باخت، پرافتخار است» چرا که تیم ملی ایران مقابل آرژانتین قدرتمند ظاهر شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • یک کاربر ساده

    چرا باختن را با افتخار و تشکر قاطی می‌کنیم، بچه‌های تیم‌ ملی‌ خوب بازی کردند ولی آرژانتینی‌ها تاکتیک ایران را خوانده بوده‌اند ، بیشتر انرژی و تلاش خود را در ربع آخر وقت بازی نشان دادند و این در تعویض بازیکنان مشهود بود. مسی که باید بیشتر کنترل و مهار میشد به ناگهان فراموش شد و این بازیکن زیرک و فرز کار خودش را کرد، در مجموع ایران دفاعی، یکنواخت و خسته کنندهٔ بازی میکند و این بدلیل نداشتن یک فوروارد خوب است، تیم‌ ملی‌ خط میانی و دروازه بان خوب دارد ولی فوروارد یا خط حمله توانائی لازم برای گل زدن ندارند و همیشه ضعیف عمل میکنند. در کّل بازی خوبی‌ ارائه دادند ولی بخاطر شکست ، تشکری از آنها نمیتوان داشت !

  • آرش

    بچه ها متشکریم کارلوس کی روش متشکریم واقعا گل کاشتید . ایران باید باور کند که حتی بردن آرژانتین با مسی هیش هم امکان پذیر است فقط یک مربی بزرگ نیاز است تا جسارت و اعتماد به نفس را در این تیم زنده کند . اما مسئولین ورزش کشور باید بدانند که جای آدم های کوچک و دلقک مزاج مانند کفاشیان درفوتبال نیست . فوتبالی که توانایی شاد کردن 75 میلیون ایرانی رادارد نیاز به آدم های بزرگتر دارد . همچنین کارشناسانی که نگران بودند که باید کدام بازیکنان آرژانتین را مهار کنیم باید به حماقت خود بخندند و ببینند که می شود همه را مهار کرد فقط باید صادق بود همین صداقت و صداقت