ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

قیمت میوه و سبزیجات افزایش یافت

بانک مرکزی متوسط قیمت خرده فروشی برخی از مواد خوراکی در آخرین هفته فصل بهار سال جاری را اعلام کرد.

بانک مرکزی متوسط قیمت خرده‌فروشی برخی از مواد خوراکی در آخرین هفته فصل بهار سال جاری را اعلام کرد.

بررسی قیمت مواد خوراکی در این هفته نشان می‌دهد که قیمت کره پاستوریزه، تخم مرغ، برنج داخلی درجه یک، لپه، نخود و شکر افزایش یافته است.

در میادین زیر نظر شهرداری از میان میوه‌ها، شلیل و شبرنگ در هفته یادشده عرضه نمی‌شد و سیب قرمز و سیب زرد‌تخم لبنان و پرتقال درجه یک عرضه کمی داشت، ولی سایر اقلام میوه و سبزی تازه که از نظر کیفی در سطح پایینی قرار داشتند، به نرخ مصوب سازمان میادین میوه و تره‌بار عرضه می‌شدند.

در میوه‌فروشی‌های سطح شهر که میوه و سبزی با کیفیت‌تر عرضه می‌شود، در گروه میوه‌های تازه، بهای سیب قرمز، سیب زرد تخم لبنان، پرتقال درجه یک و گوجه سبز افزایش داشته است.

در گروه سبزی‌های تازه بهای سیب‌زمینی، پیاز، لوبیا سبز کاهش ولی قیمت سایر اقلام با افزایش روبه‌رو بوده است.

در آخرین هفته فصل بهار، بهای گوشت گوسفند، گوشت گاو و گوساله و مرغ نسبت به هفته‌های گذشته کاهش یافته است.

مقایسه قیمت‌ها در هفته مورد بررسی با هفته مشابه سال قبل از گران شدن مواد خوراکی خبر می‌دهد: لبنیات: ۱۲.۷ درصد،  تخم مرغ ۴.۲ درصد و برنج ۴.۸ درصد.

قیمت میوه‌های تازه ۲۸.۱، گوشت قرمز ۵.۳، گوشت مرغ ۱۳.۳، قند و شکر ۸.۸، چای ۳ دهم و روغن نباتی نیز ۳.۹ افزایش قیمت داشته است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • شهروند درجه سه

    افزایش بیابد. مگر ما برای اینها انقلاب کردیم؟ ما باید بفرمایش مقام عظمای ولایت جمعیت را زیاد کنیم. اکنون به فکر حفظ حکومت بشار اسد و نوری مالکی باشد. بالاتر از همه حتی بالاتر از اسلام ( ایران که هیچ ) باید به فکر حفظ نظام مقدس و ثروت رهبر باشیم که اوجب واجبات است. میوه و دارو و خوراک و پوشاک و درمان و آموزش و مسکن و .... گران شدند ، بشوند ، قاچاق و بیکاری و فقر و فحشا و اعتیاد و ناامنی و .... زیاد شدند، خوب بشوند. ما باید به فکر نابودی اسرائیل باشیم تا حکومت های عربی با خیال آسوده بیایند ایران را نابود کنند تا اسلام زنده بماند. ما باید جمعیت را زیاد کنیم تا رهبر مسلمین جهان بسیجی و سپاهی کم نیاورد. فکر ما را مشغول جاهای دیگر نکیند.