ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ملی‌پوشان فوتبال ایران در فرودگاه تهران شوکه شدند

به گزارش خبرگزاری‌های داخلی ایران، به نظر می‌رسید فوتبالیست‌های ایران انتظار چنین استقبالی را نداشته‌اند و آن‌ها درحالی‌که «شوکه شده بودند، می‌خندیدند.»

کادر تیم ملی فوتبال ایران، صبح روز شنبه هشتم تیر، پس از بازگشت به این کشور در فرودگاه بین‌المللی تهران مورد استقبال مردم و مقامات دولتی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری‌های داخلی ایران، به نظر می‌رسید فوتبالیست‌های ایران انتظار چنین استقبالی را نداشته‌اند و آن‌ها درحالی‌که «شوکه شده بودند، می‌خندیدند».

تیم ملی ایران پس از سه بازی در مسابقات جام جهانی برزیل و کسب یک امتیاز میزبان جام جهانی را به مقصد ایران ترک کرد.

بر اساس گزارش رسانه‌های داخلی ایران ازدحام جمعیت، ترافیک شدیدی را در حوالی فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله خمینی ایجاد کرده بود.

همزمان با استقبال غافلگیرکننده مردم، کادر تیم ملی با تشریفات رسمی‌ مقامات وزارت ورزش مورد استقبال قرار گرفتند.

به گفته پايگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، جلسه هماهنگی برای استقبال از تيم ملی فوتبال صبح روزجمعه با حضور عبدالحمید احمدی، مشاور عالی و معاونت فرهنگی آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان، حمیدرضا گرشاسبی مديرکل حوزه وزارتی، مسئولان روابط عمومی و حراست اين وزارتخانه و محمدهادی آيت اللهی نايب رئيس فدراسيون فوتبال برگزار شد.

پیشتر محمود گودرزی،‌ وزير ورزش و جوانان به اشکالاتی در عملکرد تيم ملی در جام جهانی اشاره کرد و افزود: «از ادامه همکاری با کی‌روش استقبال می‌کنيم، اما شرايط دو طرف در اين زمينه بايد تأمين شود.»

مراسم استقبال از ملی پوشان در حالی برگزار شد که غیبت علی کفاشيان، رئيس فدراسيون فوتبال خبر ساز شد.

این مراسم با سخنرانی وزیر ورزش آغاز شد و پس از او کارلوس کی‌روش سخنرانی کرد. از میان بازیکنان تیم ملی اشکان دژاگه، مهرداد بیت‌آشور و دانیال داوری به ایران بازنگشته‌اند.

ايران در اين سری از مسابقات با کشورهای نيجريه، آرژانتين و بوسنی هم‌گروه بود و پس از بازی درخشان مقابل آرژانتين مورد تحسین هواداران فوتبال قرارگرفت.

کارلوس کی‌روش سرمربی تيم‌ملی در پايان صحبت‌هايش و در حالی که به شدت تشويق می‌شد به زبان فارسی گفت: «خيلی ممنون».

این درحالی است عليرضا حقيقی دروازه‌بان با هيچ خبرنگاری مصاحبه نکرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهنام

    کامنت بالا نظر من نیست و ممکن است نظر شخص جدیدی با نام بهنام باشد . با تشکر از رادیو زمانه .

  • Ali

    کار زیبایی بود. در کشوری که جمعیت بی شماری دچار افسردگی حاد هستند که همه چیز را منفی میبینند این کار دلیلی برای شادی است. چه اشکالی دارد که گروهی از تلاش تیم ملی تقدیر کنند؟

  • بهنام

    این مردم جای برزیل و فرانسه بودن چی کار می کردن دیگه؟؟؟؟ استقبال از بازی های مایوس کننده و تدافعی

  • MoghBaba

    باعث خوشحالی است که در ماتمکده ای که جمهوری اسلامی پدید آورده کماکان کارهای زیبایی چون اینکار انجام میشود. دوستان عزیز نه؛ این جشن شکست نیست این قدردانی از تیم ملی فوتبال کشورمان است. این برخوردی متمدنانه و با ارزش است که مسوولان و بخشی از مردم به عنوان نماینده جامعه به پیشواز تیم کشورمان میروند. این تیم صرفنظر از نتایج نهایت تلاش خود را کرد که کشورمان راسرفراز کند و وظیفه ما تشکر از همه این عزیزان میباشد.

  • Samad

    واقعاً این حرکات هیستریک و بی منطق فقط از ایرانی ها بر میاید. جشن طلاق می گیرند و جشن شکست.