ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اجساد نوجوانان ربوده شده اسرائیلی پیدا شد

سه نوجوان اسرائیلی، دو تن

سه نوجوان اسرائیلی، دو تن ۱۶ ساله و یک تن ۱۹ ساله، که بیش از دو هفته بود که در کرانه غربی رود اردن مفقود شده بودند، به قتل رسیده‌اند. این خبر را رسانه‌های اسرائیلی داده‌اند.  آنان را کسانی ربوده و ظاهرا بلافاصله با گلوله کشته‌اند.

اجساد نوجوانان ربوده شده اسرائیلی را زیر تلی از سنگ و خاک در مزرعه‌ای نزدیکی شهر الخلیل یافته‌اند.

سه نوجوان اسرائیلی، مفقود و مقتول

کابینه امنیتی اسرائبل امشب (شامگاه دوشنبه ۳۰ ژوئن) تشکیل جلسه می‌دهد تا مسئله را بررسی کند.

اسرائیل سازمان اسلامی "حماس" را متهم به ربودن سه نوجوان کرده است. تلاش نیروهای امنیتی اسرائیل برای یافتن افراد مسئول ربایش ادامه دارد.

به گزارش رادیو اسرائیل در شمال شهر الخلیل تحرکات نظامی آشکاری دیده می‌شود. صدای درگیری مسلحانه با فلسطینیان هم به گوش رسیده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • رزا

    از کجا معلوم این سه تا نوجوان اسرائیلی رو خود رژیم صهیونیستی نکشته که بهانه واسه حمله به غزه داشته باشه،چیزی که الان واضحه،کشته شدنزن و بچه های بی گناهه،آقای بهنام،نکنه نوزاد توی شکم مادر هم از دید شما تروریسته؟جای گرم و نرمت نشستی و تز میدی؟اگه قلب تو سینه ات داری،اگه قلبت از دیدن اشک مادرت و ناراحتی اون به درد میاد،اگه بچه داری و لحظه ای میتونی تصور کنی که اگه امنیت اون به خطر افتاد،چه خاکی باید توی سرت بریزی،این حرف رو نزن.هیچ جا واسه زن ها و بچه ها اونجا،امن نیست.واقعا اگه بچه داری و بچه ات رو هم از ته قلب دوست داری،اینقدر با بی رحمی حرف نزن.حتی اگه یهودی هستی و یا حتی اگه خدا رو قبول نداری و هیچ دینی نداری،انسان باش.انسان بودن که سخت نیست.اینم از نظرت سخته؟چرا جونی رو که خدا داده،بنده خدا باید بگیره؟

  • بهنام

    متاسفانه در هر مسئله ای تعصبات کور و تبلیغات کذائی بر احساسات مردم غلبه کرده و راه را بر دیدن عینیتها و واقعیتها می بندد . به هر حال به واقعیت مسئله نمیتوان دستبرد زد و آنرا تحریف کرد . گروهک حماس که سر در آبشخور ایران و چند کشور مرتجع دیگر دارد برای نیل به اهداف کثیف سیاسی خود ، در واقع از ملت فلسطین سوء استفاده نموده و با راکت پرانی و در مورد اخیر چنین جنایات ضد انسانی که وجدانهای بیدار و آگاه را متاثر ساخته است ، فعالیت نموده و معلوم نیست چرا با صلح و سازش با اسرائیل مخالفت میکند و خودشان هم هیچ دلیل قانع کننده ای ندارند ، چرا که سیاستهای کثیفشان از جای دیگری دیکته و ابلاغ میشود . این ملت فلسطین هستند که گروگان این گروهک تروریستی گردیده و باید تاوان هوس بازیها و اقدامات ننگین آنها را پس دهند . در پایان آرزو دارم دعایی که در حق خود کرده اید مستجاب گردد . انشاالله .

  • هژیر

    بهنام طوری حرف زاده هر کس خبر نداشته باشه فکر میکنه الان اسرائیل بیچاره مظلوم ترین کشور دنیاس... الخصوص این جمله خیلی خنده دار بود: "اسرائیل سقف مکانهای موشکی حزب الشیطان را بمباران میکرد ولی هیچ اطلاعی نداشت که زیر این سقف زن و بچه بیگناه مردم را پنهان کرده اند ." آخی اسرائیل بیچاره!! خدایا ما را از این همه حماقت و *** نجات بده.

  • بهنام

    جناب عسل از نظر اکثریت مردم ایران ، اسرائیل دشمن محسوب نمیشود و دو طرف علاقه دارند در صلح و صفا زندگی کنند و مانند گذشته رفت و آمد داشته باشند ، اما فعلآ سیاستهای کثیف حاکمیت ایران مانع بزرگی در این راه بوجود آورده است . به جنابعالی توصیه میکنم زیاد پای گزارشات کذب تلوبزیون ایران ننشسته و جنایاتی که گروهک حماس بر ضد مردم غیر نظامی اسرائیل با بمب گزاری در اتوبوسها و مراکز تفریحی انجام میدهد را حتمآ تعقیب کرده و ببینید . به طور مثال در جنگ سی و سه روزه ، تعدادی زن و بچه بیگناه کشته شدند و بعدآ معلوم شد گروهک کثیف حزب الشیطان از این زنها و بچه ها به عنوان سپر انسانی در پایگاه های موشکی استفاده کرده است . اسرائیل سقف مکانهای موشکی حزب الشیطان را بمباران میکرد ولی هیچ اطلاعی نداشت که زیر این سقف زن و بچه بیگناه مردم را پنهان کرده اند . آیا به نظر جنابعالی استفاده از این روشهای غیر مرسوم و کثیف از طرف گروهکهای تروریستی و به کشتن دادن افراد بیگناه ، برای مقاصد شوم سیاسی مجاز است ؟

  • عسل

    آقای بهنام !! و دیگرانی که فکر میکنید حماس یک گروه تروریستی است!! چشم هاتون رو باز کنید و کمی واقعیت ها رو ببینید آیا اسراییل که در حملات هوایی بچه های بیگناه و مظلوم رو به خاک و خون میکشه تروریست نیست???!! متاسفم برای همه ی کسانی که خودشون رو به خواب غفلت زدند و هیزم آتش دشمن هستن

  • بهنام

    انسان واقعآ متاسف میشود از شنیدن چنین خبرهایی . اسرائیل باید یکبار و برای همیشه ریشه حماس را از بیخ و بن برکند ، و تا زمانی که حماس و دیگر گروهکهای تروریستی در منطقه وجود دارند ، خاورمیانه روی آرامش و امنیت را نخواهد دید .