ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

طرحی نو دراندازیم

رژه همجنسگرایان، دوجنسگرایان و فراجنسیتی‌های ایرانی در جشن پراید استانبول

زنان و مردان همجنسگرا، دوجنسگرا

زنان و مردان همجنسگرا، دوجنسگرا و فراجنسیتی‌های ایرانی روز یکشنبه ۲۹ ژوئن ۲۰۱۴ در رژه افتخار شهر استانبول شرکت کردند.

این سومین سال پی در پی است که جشن افتخاردر ترکیه به همت گروه‌های حامی حقوق اقلیت‌های جنسی برگزار می‌شود. امسال نیز ایرانیان در رژه افتخار با شعارهای «همجنسگرایی جرم نیست، همجنسگراستیزی جرم است»، «ما همه‌جا هستیم، در ایران، در ترکیه، در عراق… به دیدن ما عادت خواهید کرد» و «ما همین نزدیکی‌ها هستیم» شرکت کردند.

شبکه لزبین‌ها و ترنسجندرهای ایرانی (شش رنگ) برای شرکت ایرانیان در رژه افتخار و دیگر برنامه‌های این جشنواره فراخوان داده بود. اعضای این گروه با تی‌شرت‌هایی با شعارهای «طرحی نو دراندازیم» و «فلک را سخت بربندیم»، در این رژه شرکت داشتند و با استقبال پرشور شرکت‌کنندگان روبه‌رو شدند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • ناشناس بمانم بهتر است

    اینجاست که قدرت داشتن، معنا پیدا می کند. خانم امین با تعداد کمی از افراد از سراسر دنیا با خرج فراوان به ترکیه رفتند تا در راهپیمایی شرکت کنند (که به نوبه ی خود قابل تقدیر است)، اینهمه در رسانه ها مورد توجه قرار گرفت اما وفتی پنج سال پیش ما در تهران با تعداد دو برابر این، با پرچم رنگین کمانی رژه رفتیم و فریاد زدیم از طرف همین خانم امین نه تنها حمایت نشدیم که هم متهم شدیم.