ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

خراسان رضوی، رتبه نخست طلاق در ايران

حسين نيری، مديرکل ثبت احوال استان خراسان رضوی گفت اين استان در سال ۱۳۹۲با نرخ طلاق ۲.۶در هزار رتبه اول طلاق‌های ثبت شده در کشور را دارد.

حسين نيری، مديرکل ثبت احوال استان خراسان رضوی گفت اين استان در سال ۱۳۹۲با نرخ طلاق ۲.۶در هزار رتبه اول طلاق‌های ثبت شده در کشور را دارد.

سيستان و بلوچستان با رتبه ۰.۶ در هزار «کمترين نرخ طلاق» را در ايران دارد.

به گزارش خبرگزاری کار ايران، ايلنا، نيری افزود: «ميانگين طلاق در کل کشور دو در هزار است.»

به گفته وی استان سيستان و بلوچستان با رتبه ۰.۶ در هزار «کمترين نرخ طلاق» را در ايران دارد.

مديرکل ثبت احوال خراسان رضوی تعداد کل طلاق‌های ثبت شده در سال ۱۳۹۲در اين استان را ۱۶هزار و ۱۷۸ مورد اعلام کرد و افزود سال گذشته در استان خراسان رضوی «در هر شبانه روز ۴۴ نفر و در هر ساعت ۱.۸ ازدواج منجر به طلاق شده است».

بر اساس آمار سال ۱۳۹۲، ميزان ثبت ازدواج در ايران نسبت به سال پيش از آن روندی رو به کاهش و آمار طلاق روندی رو به افزايش داشته است.

همچنين به گفته علی‌اکبر محزون، مديرکل آمار و اطلاعات جمعيتی و مهاجرت سازمان ثبت احوال ايران در فصل بهار ۱۳۹۳بيش از ۳۴هزار طلاق در اين کشور ثبت شده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بابک

    شهر مقدس قم نباید عقب بماند. البته در رده دوم باید باشد.

  • منصور

    این از برکات وجود امام عربهاست. پولای مردم محروم ایران سرازیر میشن تو آستان قدس رضوی و یه مشت گردن کلفت نرخر شدن خدم و حشم آقا و با پولای ملت کارخونه عالیس و پدیده شاندیز و ... میسازن و نرخ اول طلاقم دارن چون میتونن فقط به شکم و زیر شکمشون فکر کنن و فردوسی ما شاهده... چرا سیستان کمترین نرخ طلاق رو داره؟ چون مردمش تنگدستن و توانایی این تنوع رو ندارن. خدایاآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ اگه واقعا هستی این بی عدالتی ها رو تحمل نکن بیش از این