ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ستاد احيای امر به معروف و نهی منکر از شرکت بستنی «ميهن» شکايت کرد

ستاد احيای امر به معروف و نهی از منکر ضمن «اعتراض شديد» به اين اقدام شرکت ميهن، خواهان «برخورد قاطع با ترويج فرهنگ بيگانه و اباحه‌گری» شده است.

ستاد احيای امر به معروف و نهی از منکر اصفهان از شرکت لبنيات و بستنی «ميهن» به دليل اينکه از تصاوير «باربی» بر روی محصولاتش استفاده کرده، شکايت کرد. اين بستنی‌ها را شرکت «ميهن» با نشان «سوت‌مک» توليد می‌کند.

ستاد احيای امر به معروف و نهی از منکر خواهان «برخورد قاطع با ترويج فرهنگ بيگانه و اباحه‌گری» شده

ستاد احيای امر به معروف و نهی از منکر ضمن «اعتراض شديد» به اين اقدام شرکت ميهن، خواهان «برخورد قاطع با ترويج فرهنگ بيگانه و اباحه‌گری» شده است.

به گزارش ايمنا، خبرگزاری شهرداری اصفهان، محمدعلی احمدی، رئيس ستاد احيای امر به معروف و نهی از منکر اصفهان گفته است: «بر اساس رسالت و تکليف اين ستاد، گلايه صريح و شکايت خود را از شرکتی که اقدام به اين عمل نامناسب کرده است، تسليم محاکم قضايی و مقامات ذی‌ربط نموده و خواستار صدور دستور سريع رسيدگی و اعمال قانون در اين خصوص و توجه هر چه بيشتر مسئولان و مراجع مربوطه به اين معضلات و هجمه‌های فرهنگی می‌باشيم.»

دو ماه پيش نيز حوزه هنری کودک و نوجوان به بسته‌بندی بستنی‌هايی با طرح باربی اعتراض کرده بود.

پيش از اين در ايران، عروسک‌های باربی اسلامی با جانماز صورتی توليد شده بود که با استقبال رو‌به‌رو نشد و به همين دليل در بازارهای عربستان عرضه شد. اين عروسک‌ها «فولا» نام داشتند و در طرح‌های معلم و پزشک توليد شده بودند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهنام

    ستاد امر به معروف اصفهان شکر خوردند که از شرکت میهن شکایت نمودند . اگر کسی هم تا به حال نمیدانست که این مارک بستنی هم وجود دارد ، با اقدام غلط آنها ، اکنون همه متوجه میشوند و فروش این مدل بستنی چند برابر میشود . اقدام شرکت میهن قابل تحسین است که در برابر اینگونه قلدر بازیها و زورگوئیها که هیچگونه جنبه قانونی هم ندارد ، مقاومت کرده و با دهن کجی به آنان در واقع به ریش حضرات خندیده است .