ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

وزير کشور: نمی‌توانيم باخشونت و فشار با حجاب برخورد کنيم

عبدالرضا رحمانی فضلی، وزير کشور ايران گفت: «ما نمی‌توانيم با خشونت و فشارهای بيش از حد با مسأله حجاب برخورد کنيم.»

عبدالرضا رحمانی فضلی، وزير کشور ايران گفت: «ما نمی‌توانيم با خشونت و فشارهای بيش از حد با مسأله حجاب برخورد کنيم.»

شرق، روزنامه صبح ايران، روز سه‌شنبه ۲۴تير گزارش داد که رحمانی فضلی خواهان عدم «سياسی‌کاری» در «مسأله حجاب» شده و افزوده است: «با مسأله حجاب نبايد برخورد قهری کرد، اما با عده‌ای که منسجم و به‌صورت تشکيلاتی با حجاب مخالفت می‌کنند، بايد برخورد سختی شود.»

به‌گفته وی «طبق نظرسنجی‌ها فقط پنج درصد بانوان به حجاب اعتقاد ندارند، عده‌ای از بانوان به حجاب اعتقاد داشته و به آن عمل می‌کنند و عده‌ای با آنکه به حجاب اعتقاد دارند، خيلی نسبت به آن حساسيت نشان نمی‌دهند».

رحمانی فضلی گفت: «دسته‌ای ديگر از بانوان به حجاب اعتقاد ندارند، اما به‌خاطر رعايت آداب اجتماعی حجاب را رعايت می‌کنند و عده‌ای هم به حجاب اعتقاد نداشته و با آن مقابله می‌کنند.»

چند روز پيش و همزمان با اعلام دبيرکل انصار حزب‌الله مبنی بر اينکه به‌زودی گروه‌های سيار امر به معروف و نهی از منکر روانه خيابان‌ها خواهند شد، دومين تجمع «هواداران حجاب» در پارک ملت تهران برگزار شد.

در سال جاری بيش از پيش به «مشارکت مردم در کنترل پوشش» تأکيد شده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Delavar

    دولتی که نمی تواند سیاست های خود را پیاده کند می تواند استعفا بدهد یا کابینه اش را ترمیم کند. البته رییس ایشان هم فرمودند اگر نتوانستیم به قول های خود عمل کنیم نهایتاً یک عذر خواهی می کنیم و تمام. مردم فهیم به هر نحو ی که بوده ثابت کرده اند برای پذیرش نادرستی و شارلاتانیسم آستانه ی خیلی بالایی دارند و برای پذیرش راستی و درستی بسیار کم تحمل و بی همت هستند.