ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اسرائیل و حماس

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • مومن

    بگذار یکبار دیگر کامنت *** را تکرار کنم: " مانا ! تو بی نظیری ! بی نظیر "

  • mamad.gh

    کاریکاتوریست با برداشت و فکر غلط خود حماس را به کرم تشبیه کرده است درحالیکه حماس عقابیست که از این درخت مورد هجوم لاشخورهای صهیونیست دفاع میکند و گاه خود شکار این لاشخورها میشود .

  • Delavar

    بهترین مقاله در مورد سمپاتی ایرانی ها و فلسطینی ها را امروز در سایت خودنویس خواندم

  • بهنام

    بدون شرح . بدون توضیح . غلط انداز . مبهم و بدون پیام .

  • مومن

    پیغام این تصویر در این است که به خاطر یک سیب گندیده و کرمو (حماس) اسرائیل خود درخت را ( مردم غزه) را از ریشه در آورده و قربانی میکند. هر چند این بخشی از و اقعیت موجود بین اسرائیل و مردم فلسطین است ولی کل واقعیت نیست. عومل بسیاری از جمله کمکهای بیدریغ سر دمداران رژیم ایران باعث شده است که حماس به عنوان نیرو و بازو و اهرمی قوی و مخرب برای مقاصد سیاسی ایران در منطقه بکار گرفته شود که این مسئله خللی اساسی برای صلح و توافق و هر نوع راه حل مسالمت آمیز در منطقه است.

  • انگلی به نام حماس

    مانا ! تو بی نظیری ! بی نظیر

  • j

    کرم منحوس سیب که نام حماس رو داره رو باید بدقت نگاه کنیم وجود همین انگل باعث نابودی یه مجوعه میشه تا حماس و امثال این ادمکشان اسلامی هستند غزه و هرجای دیگری به همین صورت خواهد بود و اسراییل رو نمیشه مقصر دونست.

  • علی حسینی

    این نقاشی شاید در پاسخ به اظهارات آیلت شاکد نماینده پارلمان اسرائیل باشد که گفته بود: «در پس هر تروریست ده‌ها مرد و زن ایستاده‌اند که او بدون وجود آنها امکان فعالیت تروریستی را نمی‌یافت. همه این مردان و زنان، جنگجویان دشمن هستند و مسئولیت ریخته‌شدن خون آنها با خودشان است. این موضوع شامل مادران شهیدان هم می‌‎شود که فرزندان خود را با گل و بوسه به جهنم می‌فرستند. آنها نیز باید به دنبال پسران‌شان روانه جهنم شوند و چیزی از این عادلانه‌تر وجود ندارد. آنها باید بروند؛ همراه با خانه‌هایی که در آنها این مارها را پرورانده‌اند. در غیر این صورت، مارهای کوچک دیگری در آنجا پرورش خواهند یافت» [منبع].