ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

روز جهانی ماندلا و ۶۷ دقیقه کمک به دیگری

سال ۲۰۱۴ اولین سالی است که مردم در سرتاسر جهان «روز ماندلا» را پس از مرگ او جشن می‌گیرند.

سال ۲۰۱۴ اولین سالی است که مردم در سرتاسر جهان «روز ماندلا» را پس از مرگ او جشن می‌گیرند.

روز جهانی نلسون ماندلا (یا روز ماندلا) به پیشنهاد سازمان ملل متحد هر سال در ۱۸ ماه ژوئیه، روز تولد نلسون ماندلا، جشن گرفته می‌شود. این روز در سال ۲۰۰۹، رسماً به‌عنوان یک مناسبت بین‌المللی ثبت شد.

ماندلا برای آزادی از رژیم آپارتاید در آفریقای جنوبی ۶۷ سال مبارزه کرد. در روز جهانی ماندلا، سازمان ملل متحد از مردم می‌خواهد که ۶۷ دقیقه از وقت خود را صرف کمک به دیگران و کارهای داوطلبانه کنند. سازمان ملل متحد خدمت به مردم، مبارزه با تبعیض، ترویج صلح و آشتی را در این روز توصیه می‌کند.

کمپین‌های مرتبط با روز جهانی ماندلا هر سال بر موضوعات خاصی تمرکز می‌کنند. در سال جاری بنیاد ماندلا سه موضوع سوادآموزی، سرپناه و امنیت غذایی را به‌عنوان موضوع‌‌های روز جهانی ماندلا  پیشنهاد داده است.

بنیاد نلسون ماندلا در بیانیه‌ای اعلام کرده است که امنیت غذایی یک نگرانی جهانی است و بیش از ۵۴درصد از جمعیت آفریقای جنوبی از سوءتغذیه رنج می‌برند. این بنیاد امیدوار است که در طی اجرای یک برنامه سه ساله برای ارائه بسته‌های مواد غذایی به مدارس، با بحران کمبود مواد غذایی در میان کودکان مبارزه کند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.