ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«پايان هفته مرگبار در جاده‌های ايران»

تعطيلات پايان هفته گذشته در ايران در حالی به پايان رسيد شد که با وجود کاهش سفرهای برون شهری، در جريان سه حادثه رانندگی ۱۰نفر کشته و ۱۹نفر زخمی شدند.

تعطيلات پايان هفته گذشته در ايران در حالی به پايان رسيد شد که با وجود کاهش سفرهای برون شهری، در جريان سه حادثه رانندگی ۱۰نفر کشته و ۱۹نفر زخمی شدند.

در تعطیلات پایان هفته گذشته، در جريان سه حادثه رانندگی ۱۰نفر کشته و ۱۹نفر زخمی شدند.

اعتماد، روزنامه صبح ايران، روز يکشنبه ۲۹تير، به نقل از حسين درخشان، سخنگوی سازمان امداد و نجات نوشت: «تصادف رانندگی که در استان زاهدان (کيلومتری ۶۰محور زاهدان و خاش) روی داد، به مرگ دو نفر و مصدوميت ۱۱نفر منجر شده است.» وی همچنين از وقوع يک حادثه رانندگی ديگر در استان مرکزی خبر داد و گفت: «در اثر برخورد يک کاميون و چهار سواری در محور ساوه - همدان هفت نفر مصدوم شدند و يک نفر نيز فوت شد.»

همچنين در برخورد دو خودروی سواری در جاده شهرکرد به بروجن هفت نفر کشته و يک نفر زخمی شدند.

تصادف جاده‌ای و شهری يکی از سه دليل عمده مرگ و مير در ايران است. سالانه بين ۲۰تا ۳۰هرار ايرانی بر اثر تصادف جان خود را از دست می‌دهند.

به گفته علی‌اکبر يساقی، نايب رييس هیأت مديره ستاد ديه گفت از ابتدای انقلاب (سال ۱۳۵۷) تاکنون ۸۰۰هزار نفر بر اثر تصادف در ایران جان خود را از دست داده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.