ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

طرح استيضاح وزير کشور و وزير راه و شهرسازی در مجلس ايران

موسی‌الرضا ثروتی، نماينده مجلس ايران گفت طرح استيضاح عباس آخوندی، وزير راه و شهرسازی با ۱۸ امضا روز چهارشنبه ۲۵ تير تقديم هيئت رئيسه مجلس شده است.

موسی‌الرضا ثروتی، نماينده مجلس ايران گفت طرح استيضاح عباس آخوندی، وزير راه و شهرسازی با ۱۸ امضا روز چهارشنبه ۲۵تير تقديم هيئت رئيسه مجلس شده است.

در صورت استيضاح عباس آخوندی، او اولین وزیری است که از قطار کابینه روحانی پیاده می‌شود.

ثروتی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنيم، «مشکلات مربوط به مسکن مهر، راه‌های روستايی و شهری، راه‌آهن، عدم پاسخگويی وزارت مسکن به طرح‌های تملک اراضی و زمين، توزيع ناصحيح بودجه شرکت فرودگاه‌ها و عدم برنامه‌ريزی صحيح برای تامين هواپيما و خطوط پروازی برای مناطق مورد نياز در کشور» را از جمله مهم‌ترين محورهای استيضاح آخوندی برشمرد.

اين نماينده مجلس همچنين از طرح استيضاح عبدالرضا رحمانی فضلی، وزير کشور خبر داد و گفت:‌ «در حال حاضر نمايندگان زيادی در سه گروه، طرح استيضاح وزير کشور را به صورت مجزا آماده‌ کرده‌اند که طرحی که بنده برای آن امضا جمع‌آوری می‌کردم، روز چهارشنبه با ۵۰امضا تقديم هيئت رئيسه مجلس شد.»

ثروتی افزود: «موضوعات مربوط به تقسيمات کشوری، حوادث غيرمترقبه، مواد مخدر، انتصابات مديران و به کارگيری بازنشستگان و ضعف مديريت و برنامه‌ريزی در وزارت‌خانه از جمله محورهای طرح استيضاح وزير کشورند.»

اين نماينده مجلس گفت: «بنده روز چهارشنبه اين دو طرح استيضاح را به شخص علی لاريجانی تحويل دادم و رئيس مجلس هم قول برگزاری جلسه‌ای برای بررسی اين موضوع را به بنده داد.»

چند هفته پیش نیز طرح استیضاح رضا فرجی‌دانا، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مجلس مطرح شد که با میانجی‌گری علی لاریجانی، رئیس مجلس به عقب افتاد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • رضا

    باید دیده دوباره نماینده ها چه باجی میخواستن که وزیر نداده یا چه گندکاری از اونها را مطرح کرده. داستان استیضاح وزیر علوم که تنها به این علت بود که وزیر صدای بورسیه های دکتری غیر قانونی را که 19 نفر نماینده و تعداد زیادی از وابستگانشان جزو آنها بودند را در آورد.