ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

يک جوان ۳۲ ساله ايرانی به سنگسار محکوم شد

يک جوان ۳۲ ساله اهل شهرستان قائم‌شهر در استان مازندران به اتهام «زنای محصنه» به اعدام محکوم شد. نام اين فرد اعلام نشده است.

يک جوان ۳۲ ساله اهل شهرستان قائم‌شهر در استان مازندران به اتهام «زنای محصنه» به اعدام محکوم شد. نام اين فرد اعلام نشده است.

بلاغ، سايت خبری استان مازندران به نقل از جواد برهانی، رئيس دادگستری قائم‌شهر گزارش داد: «اين مجرم انواع جرائم از جمله زنای محصنه، تجاوز به عنف، نگهداری چندين قبضه سلاح گرم و سرد و سلاح جنگی، نگهداری مشروبات الکلی و تجهيزات ماهواره‌ای را مرتکب شده است.»

زنای محصنه به معنای ارتباط جنسی مرد دارای همسر با زنی ديگر خارج از چارچوب ازدواج است.

رئيس دادگستری قائم‌شهر «دو بار اعدام، يکی با طناب دار و يکی سنگسار و ۱۵ سال حبس» را از احکام صادره برای وی برشمرد.

در قوانین جدید ایران، مجازات زنای محصنه همچون قانون قبلی سنگسار است. بر اساس این قانون «با پیشنهاد قاضی و موافقت رییس قوه قضاییه، اگر زنا با چهار شاهد یا چهار بار اقرار ثابت شده باشد، مجازات سنگسار می‌تواند به اعدام تبدیل شود. در مواردی نیز که زنا با علم قاضی ثابت شده باشد، مجازات سنگسار می‌تواند به صد ضربه شلاق تبدیل شود.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • آشنا

    به لطف و بزرگی خدای متعال این حکم ناعادلانه اجرا نمیشه. هیچ شاهد و مدرکی برای اتهام زنا وجود نداره نه ۴شاهدی که شهادت بدن،نه ۴بار اقراری که باید از نظر قانونی از این جوون بگیرن،شاکیایی هم که تحت فشار و اجبار براش تراشیدن هیچ کدوم تو دادگاه حضور پیدا نکردن به جز یکیشون که اونم اقرار کرده این آقا به جز خوبی و برادری کاری برام انجام نداده من از این آقا هیچ شکایتی نداشته و ندارم!!! من که از روند این پرونده مطلع هستم میگم دسیسه ای پشت این پرونده هست که دارن بزرگنمایی میکنن. هرکسی که از قانون سر درمیاره و حکم این جوون رو به طور کامل خونده مونده که بر چه اساسی این حکم داده شده...