ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

پروازهای خطوط هوایی «دلتا» به اسرائیل متوقف شد

شرکت هواپیمایی «دلتا» کلیه پروازهای

شرکت هواپیمایی «دلتا» کلیه پروازهای خود به اسرائیل را به دلیل گسترش خشونت در منطقه لغو کرد. این کمپانی آمریکایی،علت تصمیم خود را حملات موشکی به حوالی فرودگاه بن گورین در تل‌آویو و خطرات احتمالی جانی برای مسافران خود خواند.

سه‌شنبه ۲۲ ژوئیه، یک بوئینگ ۷۴۷ این شرکت به مقصد تل آویو، با تغییر مسیر خود در پاریس فرود آمد. در پرواز ۴۶۸ «دلتا» ۲۷۳ مسافر و ۱۷ خدمه حضور داشتند. این شرکت اعلام کرده که تصمیمات خود را در تماس نزدیک با مقامات آمریکایی و با توجه به شرایط موجود اتخاذ می‌کند.

دلتا یکی از بزرگترین خطوط هوایی دنیاست و در سال ۱۶۵ میلیون مسافر را جابه‌جا می‌کند. این شرکت به طور سالانه ۳۳۳ پرواز به ۶۴ کشور مختلف انجام می‌دهد.

در وب‌سایت «دلتا» آمده که کلیه پروازها به اسرائیل تا اطلاع ثانوی خط می‌خورند.

این در حالی است که حملات هوایی و عملیات زمینی اسرائیل در نوار غزه و موشک‌پرانی حماس به تل‌آویو و شهرهای مرزی هم‌چنان ادامه دارد.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل اعلام کرده که عملیات کنونی تا رسیدن به اهداف مورد نظر متوقف نمی‌شوند. اهداف مورد نظر، نابودی کامل تونل‌ها، سکوهای پرتاب موشک و کارگاه‌های اسلحه‌سازی حماس عنوان می‌شوند.

طی دو هفته حملات اسرائیل، نزدیک ۶۰۰ فلسطینی کشته شده‌اند. آمار کشته‌شدگان اسرائیلی ۲۷ سرباز و دو غیرنظامی است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.