ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

لغو کلیه پروازهای خطوط اروپایی و آمریکایی به تل‌آویو

چند خط هوایی از جمله لوفت‌هانزا، ایرفرانس و «امریکن ایرلاینز» اعلام کرده‌اند که پروازها به مقصد تل‌آویو را از بیم اصابت موشک تا اطلاع ثانوی لغو می‌کنند.

خطوط هواپیمایی لوفت‌هانزا، ایرفرانس، «ک‌‌ال‌ام»، «دلتا» و «امریکن ایرلاینز» اعلام کرده‌اند که پروازهای خود به مقصد تل‌آویو را از بیم اصابت موشک تا اطلاع ثانوی لغو می‌کنند.

لوفت‌هانزا، بزرگ‌ترین شرکت هواپیمایی آلمان، شامگاه سه‌شنبه ۲۲ ژوئیه اعلام کرد که کلیه پروازهای خود به تل‌آویو را خط می‌زند. هیات مدیره لوفت‌هانزا اعلام کرد که این تصمیم با توجه به «شرایط ناامن» در فرودگاه بن‌ گوریون گرفته شده است.

لوفت‌هانزا و شرکت‌های زیرمجموعه آن، تاکنون بین هفت تا ده پرواز هفتگی از فرودگاه‌های فرانکفورت، برلین، مونیخ، زوریخ و وین به تل‌آویو داشتند.

هواپیمایی آمریکایی «دلتا» ساعاتی پیش از لوفت‌هانزا از لغو کلیه پروازهای خود از نیویورک به تل آویو و تل آویو به نیویورک خبر داده بود. «دلتا» نیز این تصمیم را ناشی از تنش موجود در منطقه خواند.

یک بوئینگ ۷۴۷ «دلتا» عصر سه‌شنبه با ۲۹۰ مسافر به جای فرود در فرودگاه بن گوریون، در فرودگاه شارل دو گل پاریس بر زمین نشست. علت این تغییر مسیر، «گزارش‌هایی مبنی بر حمله موشکی» در نزدیکی فرودگاه اعلام شد.

پس از تغییر مسیر پرواز «دلتا»، خطوط «یونایتد»، «یو اس ایرلاینز»، «امریکن ایرلاینز» و هم چنین خطوط هواپیمایی «ک‌ال‌ام» هلند و « ایر فرانس» نیز پروازهای خود به اسرائیل را لغو کردند.

دولت اسرائیل اعلام کرده که حملات هوایی و زمینی خود به نوار غزه را تا رسیدن به اهداف کامل ادامه می‌دهد. این هدف‌ها، نابودی تونل‌ها، سکوهای پرتاب موشک و کارگاه‌های اسلحه‌سازی حماس عنوان شده‌اند.

در پیشروی ۱۵ روزه اسرائیل به نوار غزه تاکنون بیش از ۶۰۰ نفر کشته شده‌اند. با این همه، حملات موشکی حماس همچنان ادامه دارند.

لغو پروازهای خطوط اروپایی و آمریکایی به اسرائیل، پس از سقوط هواپیمای مسافری «ایر مالزی» در حریم هوایی شرق اوکراین انجام می‌شود. این هواپیما با موشک ساقط شده اما مسئولیت حمله به آن را هنوز کسی تقبل نکرده است. کلیه ۲۹۸ سرنشین هواپیما از جمله ۸۰ کودک کشته شدند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهنام

    جناب داوری شما که بیرون گود نشسته اید و میگوئید لنگش کن ، چرا خود و گروهتان به آنجا نمیروید و شربت شهادت را نوش نمیکنید ؟

  • داوری

    ناقوس مرگ برای رژیم صهیونیستی هر لحظه بلند تر و شدیدتر به گوش میرسد، رژیمی که خود را زمانی چهارمین ارتش قدرتمند جهان می دانست اکنون نمیتواند از فرودگاه بین المللی خود در مقابل گردانهای شبه نظامی القسام محافظت نماید.تنها راه مقابله با رژیم کودک کش و جنایت کار صهیونیستی مقاومت و برخورد قهرآمیز با این رژیم است.

  • nader

    رهبران حماس در حالی طی روزهای اخیر مدام از درد و رنج ساکنان غزه دم می‌زنند که خود سبک زندگی بسیار متفاوتی با فلسطینیانی دارند که با انواع محدودیتها و کمبودها مواجه اند. ***!!