ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

فردی در شهرضا، خود و دو دخترش را دار زد

پدری در شهرستان شهرضا در استان اصفهان دو دخترش را به دار آويخت و پس از آن خودکشی کرد.

پدری در شهرستان شهرضا در استان اصفهان دو دخترش را به دار آويخت و پس از آن خودکشی کرد.

ايسنا، خبرگزاری دانشجويان ايران روز سه‌شنبه ۳۱تير از اصفهان گزارش داده که اين فرد به دليل «اختلاف با همسرش» دو دختر هفت و ۱۲ساله خود به نام‌های «نگين» و «نگار» را به باغ متروکه‌ای در اطراف شهرستان شهرضا برده و دار زده است.

بر پايه اين گزارش «اين پدر پس از کشتن دو فرزند خود با برادرش تماس گرفته و با اظهار خستگی از زندگی و ندامت از کشتن دخترانش اعلام می‌کند که خود را نيز می‌کشد و آدرس محل حادثه را به برادرش می‌دهد.»

اين گزارش می‌افزايد: «برادر پس از رسيدن به آدرس با جسد حلق‌آويز مرد و برادرزاده‌هايش روبه‌رو می‌شود و با مرکز فوريت‌های پليس ۱۱۰شهرستان تماس می‌گيرد و آن‌ها را در جريان قرار می‌دهد که پرونده‌ای در اين رابطه تشکيل و تحقيقات در اين زمينه ادامه دارد.»

حسين حسين‌زاده، جانشين فرمانده انتظامی استان اصفهان در اين باره گفته است:‌ «حادثه ناخوشايندی بود و اعلام جزئيات بيشتر آن سودی برای جامعه ندارد.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهنام

    جناب هادی : چه کار درستی ؟ آیا او حق داشته نسبت به زندگی و مرگ بچه هایش تصمیم بگیرد ؟ مگر او به بچه هایش جان داده است که اختیار ستاندن جان آنان را داشته باشد ؟ درست است که گذران زندگی بسیار سخت شده ، ولی این دلیل نمیشود که مردم به خودکشی فکر کرده و اقدام کنند . باید با توکل به خداوند قادر متعال ، امید به آینده را جایگزین غم و اندوه و افسردگی کرد . به قول سهراب سپهری ( تا شقایق هست زندگی باید کرد ) متاسفانه شاید چون فرزندان این فرد مونث بوده اند و با دیدی که در این منطقه نسبت به جنس مخالف وجود دارد به این سرنوشت شوم دچار شده اند و شاید اگر مذکر بودند به این سادگی فنا نمیشدند .

  • هادی

    کار درست را کرده. خودش و جگرگوشه هاش را از این زندگی نکبت بار نجات داده. آفرین به این شجاعت و جسارتش. ما زنده ها چون جرعت این کار را نداریم بهش به دیده منفی نگاه میکنیم. وگرنه مرگ یکی از بهترین انتخاب ها برای آدم های بدبخت هست.

  • رامیار

    درود بر بهنام. حرفش در ظاهر فاشیستیه، ولی هر عقیده ای بخشهای درستی هم دارد.

  • منصور

    خوش بحالشون راحت شدن از این گرفتاری

  • گرگ

    ایکاش مردک اول خودش رو دار می زد بعد می رفت سراغ بچه های بدبختش...

  • Delavar

    مشکل این است که در جوامع بشری هر دیو و ددی می تواند تولید مثل کند. حیوانات با انتخاب اصلح فقط امکان تولید مثل را به بهترین های خود می دهند، بشر برای معلول های روانی هم این امکان را فراهم می کند و نام آن را انسان دوستی می گذارد.

  • بهنام

    فقر اقتصادی بیشترین عامل این نوع خودکشی ها می باشد . در عوض سران خائن جمهوری ننگین اسلامی با غارت و چپاول ثروتها و منابع ایران قسمتهای عمده ای را به تروریسم دولتی در غزه و لبنان و عراق و افغانستان و غیره ... اختصاص میدهند .