ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

۴۷ کشته در فرود اضطراری و ناموفق هواپیما در تایوان

در فرود اضطراری یک هواپیمای مسافربری تایوانی، ۴۷ نفر کشته و ۱۱ نفر دیگر مجروح شدند. این هواپیما ۵۴ مسافر و ۴ خدمه داشت.

در فرود اضطراری یک هواپیمای مسافربری تایوانی، ۴۷ نفر کشته و ۱۱ نفر دیگر مجروح شدند.  این هواپیما ۵۴ مسافر و ۴ خدمه داشت.

یک فروند هواپیمای تایوانی متعلق به خطوط «TransAsia» عصر چهارشنبه ۲۳ ژوییه در یک روستا سقوط کرد و آتش گرفت. در زمان سانحه توفان شدیدی منطقه را در می‌نوردید.

این سانحه در جزیره «پنگ‌‌هو» در مسیر تایوان روی داده و خلبان قصد نشستن در باند فرود شهر «مان‌گونگ» را داشته اما به دلیل وضعیت جوی نامساعد نتوانست روی باند بنشیند و در نزدیکی دهکده کیکی سقوط کرد. خانه‌های زیادی در اثر سقوط هواپیما آتش گرفته‌اند که در زمان سقوط خالی از سکنه بوده‌اند.

این هواپیما از نوع ATR-72  و متعلق به خطوط هواپیمایی TransAsia  بوده است. در زمان وقوع سانحه، توفان موسوم به «مات‌مو» در منطقه می‌وزید؛  با این حال هنوز روشن نیست سقوط هواپیما ناشی از توفان بوده باشد.

خطوط هوایی TransAsia در تایوان دارای ۳۳ فروند هواپیماست. در کنار هواپیماهایی از نوع ATR، ارباس نیز دارد. این شرکت هواپیمایی عمدتا در داخل تایوان پرواز می‌کند اما مسافراتی را نیز به مقصد ژاپن، تایلند یا کامبوج جابه‌جا می‌کند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.