ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اسرائیل لغو پروازها به تل‌آویو را تسلیم در برابر تروریست‌ها خواند

وزیر ترابری اسرائیل از لغو پرواز هواپیماهای ‌آمریکایی به تل‌آویو انتقاد کرد و این اقدام را «تسلیم در برابر تروریست‌ها» خواند. حماس این را یک «پیروزی بزرگ» نامید.

وزیر ترابری اسرائیل از لغو پرواز هواپیماهای ‌آمریکایی به تل‌آویو انتقاد کرد و این تصمیم را «تسلیم در برابر تروریست‌ها» خواند. حماس این را یک «پیروزی بزرگ» دانست.

شرکت‌های آمریکایی تصمیم ۲۴ ساعته خود در عدم پرواز به تل‌آویو را به دلیل شرایط ناامن و خطر پرتاب موشک تمدید کردند. این تصمیم پس از آن اتخاذ شد که یک  بوئینگ ۷۴۷ «دلتا» عصر سه‌شنبه ۲۲ ژوئیه با ۲۹۰ مسافر به جای فرود در فرودگاه بن گوریون، در فرودگاه شارل دو گل پاریس بر زمین نشست. علت این تغییر مسیر، «گزارش‌هایی مبنی بر حمله موشکی» در نزدیکی فرودگاه اعلام شد.

شامگاه چهارشنبه ۲۳ ژوئیه اعلام شد که لوفت‌هانزا و ایربرلین، کلیه پروازهای روز پنجشنبه ۲۴ ژوئیه خود به تل‌آویو را لغو کرده‌اند. کنسرن لوفت‌هانزا اعلام کرد که هنوز شواهد واطلاعات جدیدی برای ازسرگیری پروازهای مطمئن به اسرائیل موجود نیست. طبق برنامه قرار بود ۲۰ پرواز از فرانکفورت، مونیخ، کلن، زوریخ ، وین و بروکسل به تل‌آویو انجام شوند اما همگی خط خورده‌اند.

کلیه زیرمجموعه‌های لوفت‌هانزا از جمله «German Wings» و «Swiss Airlines» شامل این تصمیم می‌شوند. لوفت‌هانزا از مسافران پروازهای لغو شده خواسته که با خطوط هوایی «ایر برلین» به اسرائیل بروند.

ادامه پروازهای «بریتیش ایرویز»

«ار فرانس» پیش‌تر اعلام کرده که تا اطلاع ثانوی کلیه پروازهای خود به فرودگاه بن‌گوریون را لغو می‌کند. «ترکیش ارلاینز» هم همه پروازهای پنجشنبه ۲۴ ژوئیه به اسرائیل را خط زده است. اما مسئولان خطوط هوایی «بریتیش ایرویز» می‌گویند کلیه پروازها به مقصد تل‌آویو طبق برنامه قبلی انجام خواهند شد.

این در حالی است که آژانس اروپایی امنیت پرواز، توصیه کرده که شرکت‌های اروپایی عجالتا به اسرائیل پرواز نکنند.

پس از حذف بسیاری پروازهای بین‌المللی به مقصد فرودگاه بن‌گوریون، اسرائیل در حال آماده سازی یک فرودگاه نظامی در جنوب این کشور برای پروازهای عادی است. یک سخنگوی وزارت ترابری اسرائیل تایید کرد که فرودگاه «اودا» در سواحل شمالی «ایلات» قرار است پذیرای پروازهای بین‌المللی باشد.

دولت اسرائیل از ممنوعیت پرواز به تل آویو به شدت انتقاد کرده است.  وزیر ترابری اسرائیل گفت هیچ دلیلی وجود نداشت که خطوط آمریکایی رفت و آمد به تل‌آویو را قطع کنند و تسلیم تروریست‌ها شوند. یک سخنگوی حماس اما، لغو پروازهای بین‌المللی به فرودگاه بن‌گوریون را «یک پیروزی بزرگ» برای نهضت مقاومت فلسطین خوانده است.

سه‌شنبه ۲۲ ژوئیه، خطوط هواپیمایی لوفت‌هانزا، ایرفرانس، «ک‌‌ال‌ام»، «دلتا» و «امریکن ایرلاینز» اعلام کردند که پروازهای خود به مقصد تل‌آویو را از بیم اصابت موشک تا اطلاع ثانوی لغو می‌کنند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • سبحان

    دولت اسرائیل خود تروریست دولتی است آنوقت گروه حماس را تروریست می خواند.مرگ دولت اسرائیل نزدیک است

  • داوری

    رژیم کودک کش و تروریست دولتی صهیونیستی به دلیل نامشروع بودنش تنها از طریق جنایت و آدم کشی بی رحمانه قصد دارد خود را قانونی جلوه دهد و دولتهای جهان را از طریق ارعاب و ترس وادار کند این رژیم را به رسمیت بشناسند.اگرساکنان کرانه باختری رود اردن هم به سلاح موشک و دیگر تسلیحات نظامی مجهز بشوند، این رژیم هرگز به خود اجازه نمی دهد اینگونه گستاخانه و وقیحانه به زنان و کودکان بی دفاع حمله کند

  • هوکی

    خامنه ای خودش اسرائیل پلاس است! خامنه ای عاشق است وگر این اسارئیل نبود معلوم نبود طفلی عقده هاشو سر کی خالی کنه و نابود بزنده!

  • مومن

    اگر این جماعت مفت خور و بی خاصیت ( علمای مذهبی ) در امور سیاسی، خصوصاّ مسئله فلسطین، دخالت نمی کردند این مسئله تا بحال به خوبی و خوشی حل شده بود.

  • hasani

    به گزارش دیگربان، خامنه‌ای روز چهارشنبه (اول امرداد) گفته «تنها علاجی که تا قبل از نابودی رژیم صهیونیستی وجود دارد، مقاومت قاطع و مسلحانه است.» رهبر جمهوری اسلامی از کسانی که علاقمند به سرنوشت فلسطین هستند خواسته «کرانه باختری را مثل غزه مسلح کنند.»! وی افزوده «همانگونه که امام خمینی می‌فرمود٬ اسرائیل باید از بین برود.»!!!