ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اعتراض مادران صلح به حمله نظامی به غزه

مادران صلح ایران

مادران صلح ایران در اعتراض به حمله اسرائیل به غزه و کشته شدن غیرنظامیان در این درگیری‌ها، مقابل دفتر سازمان ملل در تهران جمع شدند.

بر خلاف گذشته، مادران صلح توانستند که برای این تجمع که در روز اول مرداد برگزار شد، از دفتر امور زنان ریاست جمهوری مجوز دریافت کنند. در این تجمع مسالمت‌آمیز، مینو مرتاضی ضمن خواندن بیانیه مادران صلح، خواستار توقف هر چه سریع‌تر جنگ و خشونت در غزه گردید.

[tribulant_slideshow gallery_id="142"]

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Delavar

    و امروز این دلشدگان و دایه های مهربانتر از مادر برای حمایت از غیرنظامیان فلسطینی به ندای قاتلین فرزندان خود لبیک می گویند و به کوچه می آیند و لابد در راهپیمایی روز قدس هم شرکت می کنند و در کنار سرداران و داعشیان خودمانی در برابر دوربین ها فریادهای پنجاه و هفتی سر می دهند. خلایق هر چه لایق! باز هم توجه همگان را به علت اصلی رخداد بزرگترین موج مهاجرت تاریخ ایران در سی و اندی سال اخیر جلب می کنم: نا امیدی عمیق نخبگان از امکان اصلاح امور ایران!

  • nima

    سخنگوی حماس طرح اتش بس پیشنهادی مصر را در مصاحبه با سی ان ان جوک نامید!!

  • hasani

    برادر الف سواد من به این همه ایست و ایسم روشنفکرانه چپی اسلامی - اکثریتی نمیرسد ولی میدانم که : شعار «نه غزه٬ نه لبنان٬ جانم فدای ایران» برای نخستین بار از سوی معترضان به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ در خیابان‌ها سر داده شد. این شعار در آن زمان به منظور اعتراض به کمکهای جمهوری اسلامی بویژه به حزب الله لبنان و شبه نظامیان حماس در نوار غزه سر داده شده بود.

  • hasani

    به گزارش دیگربان، خامنه‌ای روز چهارشنبه (اول امرداد) گفته «تنها علاجی که تا قبل از نابودی رژیم صهیونیستی وجود دارد، مقاومت قاطع و مسلحانه است.» رهبر جمهوری اسلامی از کسانی که علاقمند به سرنوشت فلسطین هستند خواسته «کرانه باختری را مثل غزه مسلح کنند.»! وی افزوده «همانگونه که امام خمینی می‌فرمود٬ اسرائیل باید از بین برود!!

  • الف

    و یک نکته بسیار مهم در مورد پرو-فاناتیسم اسرائیلی و جنگ در حال وقوع علیه غزه: اینان ادعا میکنند که جنگ حاضر، جنگ بین دولت اسرائیل و حماس است. درحالی که این جنگ نه جنگی دولتی که جنگی علیه مردم غزه است. چرا؟ 1.تعداد کشته های شهروندان صدها برابر تعداد کشته های حماس بوده است. 2. کل مساله بهانه اسرائیل برای شروع جنگ علیه غزه، کشتن سه نوجوان فلسطینی بوده است که هیچوقت و در هیچ دادگاهی ثابت نشد که حماس دستی در این قضیه داشته است (و خود حماس نیز بطور رسمی تکذیب کرد).3. حماس ائتلاف برای تشکیل دولت متحد با دیگر طرف فلسطینی و آغاز مذاکرات صلح با اسرائیل را پذیرفته بود و این روند در حال شکلگیری بود. معنای این حرف اینست که حماس وجود دولت اسرائیل را نیز بطور رسمی پذیرفته بود، اسرائیل اما با این حمله و با بهانه قتل سه نوجوان کل مذاکرات صلح را گردن برید!! 4. تاریخ نشان داده است که اسرائیل علاقه ای به مذاکرات صلح (بنحوی که به تشکیل کشور رسمی فلسطین ختم شود) ندارد.... (برای اطلاع بیشتر در این مورد به مصاحبه فینکلستاین، استاد آمریکایی علوم سیاسی و از بازماندگان هولوکاست، مختصص و پژوهشگر تاریخ درگیری فلسطین و اسرائیل که با بی بی سی فارسی انجام گرفته مراجعه کنید) لینک مصاحبه : http://www.youtube.com/watch?v=mo8Zmt1m4mQ

  • الف

    شما بهتر است بجای به میان کشیدن هیستریک ِ واژه ی «هولوکاستی» که مطمئنم بسیار اندک در مورد دلایل وقوع آن که اتفاقا ریشه در راسیسم و ناسیونالیسمی داشت که امروز بوی تعفنش اسرائیل ِ معاصر را پر کرده است صحبت کنید. حقیقت آنچه امروز در غزه در میان است را از زبان صدها رسانه مکتوب، تصویری، شنیداری، نویسندگان، استادان و تمامی صاحبنظرانی که اتفاقا بخش زیادی از آنها بازماندگان هولوکاست هستند بخوانید که چطور دفاع تمام کمال از مردم بی دفاع غزه برایشان امری اخلاقی به اندازه دفاعی تمام عیار علیه نازیسم محسوب میشود.

  • hasani

    چرا به کشتار مردم سوریه و عراق اعتراض نمیشود؟  انها هم مثل فلسطینی ها عرب و سنی هستند: منابع بیمارستان عمومی شهر فلوجه در عراق روز چهارشنبه 23-7-2014 در گزارشی، از کشته شدن 609 تن از غیر نظامیان در بمباران مناطق مسکونی به وسیله بشکه های حاوی مواد منفجره ارتش مالکی طی چند ماه گذشته خبر دادند. در این گزارش آمده است که بیش از 2067 تن نیز که اغلب آنان را کودکان و زنان تشکیل می دهند، در بمباران بی هدف جنگنده های مالکی زخمی شدند. فلوجه اولین شهری بود که علیه سیاست های "فرقه گرایانه" نوری مالکی قیام کرد. این شهر در 60 کیلومتری شمال غرب شهر بغداد پایتخت عراق واقع شده است.

  • الف

    و اینکه در ضمن علیرغم اینکه من از لحاظ عقدیتی همفکری با افراد حاضر در این عکسها ندارم اینان کسانی هستند که فرزندانشان در خیابان علیه این جمهوری اسلامی خون داده اند...همینان کسانی هستند که برای دفاع از حق بیانشان زندان و حبس و تعلیق از فعالیت حرفه ای کشیده اند... شما تصور میکنید حکومت به کسی اجازه تظاهرات علیه کشتار سوریه رو میداده است و ایشان نکرده اند؟؟؟ با تمام این اوصاف همین چند چهره سرشناسی هم که اینجا هستند طی اعلامیه هایی مواضع خودشون رو در محکومیت کشتار سوریه اعلام کردند.

  • الف

    آقای بهروز ما فقط فاناتیسم و خمینیسم اسلامی نداریم، فاناتیسم یهودی هم داریم! «مذهب» و «ناسیونالیسم» هر یک به تنهایی دو نیروی ارتجاعی بوده اند که برای خفقان آزادی و پیشرفت انسانی نقشی بی بدیل در تاریخ بشر ایفا کرده اند. بهمین طریق هم دولت اسرائیل از بنیادگراترین و فاناتیک ترین دولتهای مذهبی موجود در دنیاست که این دو نیروی ارتجاعی را بایکدیگر یکجا دارد. شما بهتر است بجای جمع بستن ما ایرانیان (!)، در یک کلام بگوئید من ِ بهروز راسیسم دارم و از آن هم شرمی نمیکنم!

  • Behrouz

    این دلهای نازک کجا بودند برای قتل و عام صدوهفتاد هزار سوری توسط ایران و بشار اسد؟ بیش از ده هزارموشک ـ ساخت ایران و سوریه ـ بر سر یهودیان ریختن خوب ولی دفاع از خود بد؟ حماس مخلوطی از اسلام و نازیسم است و مانند ایران رؤیای یک هولوکاست دیگر را می بیند۰ما ایرانیان خمینیسم، کمونیسم و نازیسم را یکجا داریم و شرم هم نمی کنیم۰