ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

انتقاد از بازگشت انصار حزب‌الله به خيابان‌ها

يک نماينده پيشین مجلس در واکنش به بازگشت گشت‌های موتوری انصار حزب‌الله گفت: «نبايد اين افراد با ناديده گرفتن قانون، اجازه اخلال در کارها را به خود بدهند و منافع شخصی و گروهی خود را به منافع ملی ترجيح دهند.»

يک فعال سياسی و نماينده پيشین مجلس ايران در واکنش به بازگشت گشت‌های موتوری انصار حزب‌الله به خيابان‌ها گفت: «نبايد اين افراد با ناديده گرفتن قانون، اجازه اخلال در کارها را به خود بدهند و منافع شخصی و گروهی خود را به منافع ملی ترجيح دهند.»

دارويش قنبری در گفت‌وگو با سايت خرداد افزود: «اگر چه امر به معروف و نهی از منکر يک تکليف دينی است اما نبايد از اين تکليف دينی استفاده سياسی و جناحی شود.»

وی درباره انصارحزب‌الله گفت: «آيا اين افراد که امروز در حاشيه امنی که برای خود درست کرده‌اند، دست به چنين اقداماتی می‌زنند، نياز به امر معروف شدن ندارند و نبايد خودشان از بعضی کارهای منکر باز داشته شوند؟ آيا اين‌ها گوش شنوايی دارند؟»

گشت‌های موتوری انصار حزب‌الله از هفته آينده و پس از ماه رمضان فعاليت خود را پس از هشت سال دوباره آغاز می‌کنند.

به‌گفته عبدالحميد محتشم، دبيرکل انصار حزب‌الله، اين گشت‌های موتوری با «بدحجابان، دختران ساپورت‌پوش و  پسران زير ابرو برداشته و آرايش کرده» برخورد می‌کنند.

گشت‌های موتوری انصارحزب‌الله در دوره رياست‌جمهوری محمد خاتمی نيز فعال بودند اما در هشت سال گذشته و هم‌زمان با دوره رياست‌جمهوری محمود احمدی‌نژاد فعاليتی نداشتند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Delavar

    موضوع حتی در تعارف هم دیگر امر به معروف و نهی از منکر نیست. اینها ادعا می کنند برای اجرای قانون دارند وارد گود می شوند و نظام معلول و فاسد که نتوانسته هذیانات حوزه ی علمیه را به مردم تحمیل کند دست اینان را باز می گذارد. تا بحال مردم در هیچ موردی به اندازه ی تذکر به حجاب و آزادی های فردی از خود واکنش نشان نداده اند و تصور می کنم بزودی شاهد خیل دست و پا شکستگان و کتک خوردگانی از این دارو دسته در بیمارستانها و تلویزیون باشیم