ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

فرماندار تهران: وقتی ساپورت شش هزار تومان است، دختران ساپورت می‌پوشند

عيسی فرهادی، فرماندار تهران گفت: «وقتی قيمت يک ساپورت شش ‌هزار تومان و شلوار جين معمولی يک‌صد هزار تومان است، معلوم است که دختران ما تمايل به پوشيدن ساپورت پيدا می‌کنند.»

«وقتی قيمت يک ساپورت شش ‌هزار تومان و شلوار جين معمولی يک‌صد هزار تومان است، معلوم است که دختران ما تمايل به پوشيدن ساپورت پيدا می‌کنند.» اين نظرعيسی فرهادی، فرماندار تهران است که در حاشيه نشست بررسی وضعيت حجاب و عفاف گفته است.

به گزارش خبرآنلاين، فرهادی گفت: «بايد وزارت صنعت و معدن که متولی توليد در کشور است، پوشاکی را تهيه کند که متناسب با فرهنگ اسلامی و با هزينه کم باشد.»

به‌گفته فرهادی «لباس‌های زننده قيمت کمتری دارند و برای همين دختران و زنان ما آن‌ها را خريداری می‌کنند در حالی‌که اگر چادر و لباس‌های اسلامی ارزان باشند اين مشکلات پيش نمی‌آيد.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Delavar

    دلش را خوش کرده که موضوع اقتصادی است. خیر بحران تمام هیکل نحس کشور فاسد ما را گرفته و این شورش زنان و جوانان عصیان فرهنگی است و باید دید به چه نوع بحران دیگری ختم می شود. آماده ی بدتر از این هم باشید. آنها برای ضدیت با شما خودزنی ها خواهند کرد و شما باز هم درک نخواهید کرد چون کور و کر و خرید! با 4 تا موتوری چماقدار عقب افتاده یا پلیسی فحش خور و خسته نمی توانید افکار و هذیانات خود را به میلیونها میلیون نفر تحمیل کنید.