ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

لاشه سوخته هواپیمای الجزایری پیدا شد

لاشه هواپیمای الجزایر در ۸۰ کیلومتری جنوب شرقی شهر «گوسی» در شمال مالی پیدا شد. شاهدان عینی گفته‌اند هواپیما کاملا سوخته و چیزی از آن باقی نمانده است.

لاشه هواپیمای الجزایری در شمال مالی پیدا شد. دفتر رئیس جمهور فرانسه با اعلام این خبر عنوان کرد که سربازان فرانسوی مستفر در مالی در حال گرد‌آوری بقایای اجساد سرنشینان پرواز هستند.

به نقل از مقامات بورکینافاسو، هواپیما در ۸۰ کیلومتری جنوب شرقی شهر «گوسی» سقوط کرده است. شاهدان عینی گفته‌اند که هواپیما کاملا سوخته و چیزی از آن باقی نمانده است.

هواپیما در اجاره شرکت اسپانیایی «سویفت ایر» قرار داشت و شش خدمه آن شهروندان اسپانیایی بودند.

در میان ۱۱۰ سرنشین این پرواز ۵۱ نفر فرانسوی، ۲۴ نفر بورکینافاسویی، ۸ لبنانی، ۴ آلمانی، ۴ الجزایری و شهروندانی از بلژیک، مالی، لوکزامبورگ، کانادا، رومانی، مصر، اوکراین و سوئیس بوده‌اند.

خلبان هواپیما پیش از قطع ارتباطش با برج مراقبت پرواز، اعلام کرده بود که به دلیل دید نامناسب و «توفان شن» مسیر خود را تغییر می‌دهد.

این هواپیما ۵۰ دقیقه پس از پرواز ناپدید شده بود.

دولت بورکینافاسو به خاطر سقوط این هواپیما دو روز عزای عمومی اعلام کرده است. حسن روحانی، رئیس جمهور ایران به این مناسبت، پیام تسلیتی به همتای الجزایری خود عبدالعزیز بوتفلیقه فرستاد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.