ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حزب اعتماد ملی: برخی از خون مردم فلسطین بهره‌برداری جناحی می‌کنند

شورای مرکزی حزب اعتماد ملی

شورای مرکزی حزب اعتماد ملی (استان تهران) به مناسبت وقایع نوار غزه بیانیه‌ای منتشر کرد و ضمن دفاع از مردم فلسطین و محکومیت ارتش اسرائیل، مواضع برخی رسانه‌‌های داخلی را «بهره‌برداری جناحی از خون مردم فلسطین» خواند.

در بیانیه این حزب آمده است: «این جریان به جای حمایت همه‌جانبه و بی‌شائبه نسبت به مردم فلسطین، از پرونده مظلومیت فلسطین بهره‌برداری جناحی کرده و خون مردم فلسطین را را به ثمن بخس قدرت طلبی جناحی می‌فروشد.»

در شعارهای  مراسم روز قدس در تهران در جمعه سوم مرداد، از جمله گفته شد: «هم غزه، هم لبنان، جانم فدای اسلام.»

سردار سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران نیز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران به شکل بی‌سابقه‌ای اسرائیل را تهدید به «جنگ خانه به خانه» کرد.

در بیانیه شورای مرکزی حزب اعتماد ملی از ادعای برخی رسانه‌های داخلی «با کارنامه سیاه سانسور و سرکوب و حمایت از نقض حقوق بشر» ابراز تاسف شده که جریان‌های اصلاح‌طلب و رسانه‌های مستقل را متهم به سهل‌انگاری در پوشش مسائل فلسطین کرده‌اند.

این بیانیه تاکید کرده که حزب اعتماد ملی، «حمایت از حقوق تمام انسان‌ها، بدون تقسیم‌بندی جغرافیایی، نژادی، مذهبی، خودی و غیر خودی در مقابل جنگ‌طلبان افراطی» را وظیفه انسانی خود می‌داند.

شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در بیانیه روز جمعه ۳ مرداد،  یادآور شده که ظلم، جنایت، بی‌قانونی و سرکوب شهروندان که جزء تفکیک ناپذیر حکومت‌های دیکتاتور و رژیم‌های ضد انسانی است، هیچگاه تداوم نمی‌یابد.

مهدی کروبی، دبیر کل این حزب، از سال ۱۳۸۹ تاکنون به دلیل اعتراض به نتایج انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ در «حصرخانگی» به سر می‌برد.

بسیاری از مدارک و اسناد موجود در دفتر این حزب در یورش ماموران امنیتی به آن در سال ۱۳۸۸ ناپدید شد.

این یورش پس از حمایت کروبی از زندانیان کهریزک و جمع‌آوری شواهدی از تجاوز جنسی در این بازداشتگاه توسط او انجام گرفت.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Samrad

    بعد از چند هفته شنیدن حرفهای احساسی و بی منطق از سوی شیفتگان و میراث خواران خون فلسطینی، بالاخره یک گروه سیاسی با این بیانیه پختگی خود را نشان داد و در عمل اعلام کرد که این پروپاگاندای دستگاه تبلیغاتی جمهوری اسلامی برای چه کاری است. کاش قدری از این درایت در چپی ها، ملی-مذهبی ها، اصلاح طلبها، اعتدالیون و تک تک مردمی که شور کربلا تا قدس گرفته بودشان پیدا میشد و آب به آسیاب ملا های هرج و مرج نمی ریختند. پروژه ی اسب تروا بازتکرار شد...