ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

خط و نشان محسنی اژه‌ای برای رفع حصر از سران مخالفان

غلامحسین محسنی اژه‌ای، دادستان کل کشور یکشنبه پنجم مرداد، گفت «سران فتنه» نه تنها رفع حصر نمی‌شوند بلکه «تاوان جرم بزرگ‌شان» را نیز پس می‌دهند.

غلامحسین محسنی اژه‌ای، دادستان کل کشور یکشنبه پنجم مرداد، گفته «سران فتنه» نه تنها رفع حصر نمی‌شوند بلکه «تاوان جرم بزرگ‌شان» را نیز پس می‌دهند.

میرحسین موسوی و زهرا رهنورد بیش از ۱۲۵۰ روز را بدون محاکمه قانونی در حبس خانگی گذرانده‌اند

او این گفته‌ها را در مصاحبه با خبرگزاری تسنیم، نزدیک به نهاد‌های امنیتی ایران، بیان کرد.

به نوشته «تسنیم» این مقام ارشد قضایی که زمانی ریاست وزارت اطلاعات را نیز به عهده داشته، در واکنش به تلاش برخی جریان‌ها برای رفع حصر میرحسین موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی گفت: « نظام با تمام سعه‌صدر خود با سران فتنه برخورد کرده است و دلیلی برای رفع حصر وجود ندارد.»

کروبی در دیدار نوروزی خانوده‌اش گفته بود نگران قضاوت آیندگان است که چه عاملی باعث این همه انحراف در انقلاب شد؟

اژه‌ای با اشاره به این موضوع که «سران فتنه به امول عمومی و خصوصی خسارت وارد کرده‌اند»، ادامه داد: «اینها باید تاوان گناه بزرگ و جرم بزرگی که مرتکب شده‌اند را پس بدهند.»

میرحسین موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی از رهبران حرکت اجتماعی موسوم به «جنبش سبز»، بیش از  ۱۲۵۰ روز است که بدون محاکمه قانونی در حبس خانگی هستند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهنام

    خامنه ای و دیگر مسئولان رژیم پوسیده و در حال متلاشی شدن نیز بزودی و به حول و قوه الهی باید تاوان جنایتها و فجایع ضد بشری و همچنین خیانتهای خود بر علیه ملت ایران را پس بدهند .