ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

واکنش روسيه نسبت به افزايش تحريم‌های اتحاديه اروپا

روسيه در واکنشی خشمگینانه تحريم‌های اتحاديه اروپا علیه این کشور را «بی‌تاثير، غيرسازنده، و مضر برای منافع مشترک و مهم» خوانده است.

روسيه در واکنشی خشمگینانه، یکشنبه ۲۷ ژوئيه تحريم‌های اتحاديه اروپا را «بی‌تاثير، غيرسازنده، و مضر برای منافع مشترک و مهم» خواند.

پترو پروشنکو، رئيس‌جمهور اوکراين از حملات مستقيم روسيه به سربازان اوکراينی از آن سوی مرز خبر داده است

به گزارش خبرگزاری «رويترز»، تحريم‌های جديد اتحاديه اروپا عليه روسيه، پس از سرنگون‌شدن هواپيمای پرواز MH۱۷ مالزی در شرق اوکراين، مسکو را عصبانی کرده است. روسيه تحريم‌های اتحاديه اروپا را «بی‌تاثير، غيرسازنده، و مضر برای منافع مشترک و مهم» خوانده است.

وزارت امور خارجه روسيه در بيانيه‌ خود آمريکا را متهم کرد که با حمايت از «دولت غرب‌گرای کي‌یف»، به تشديد بحران در اوکراين کمک می‌کند. روسيه در اين بيانيه آمريکا را به تشویق کی‌يف به سرکوب مردم روس‌تبار اوکراين متهم کرد.

کشورهای عضو اتحاديه اروپا روز جمعه در یک توافق‌نامه‌ مقدماتی، در زمینه تحميل تحريم‌های بيشتر و گسترده‌تر بر روسيه به توافق رسيدند.

سازمان «نظارت بر حقوق بشر» از کشف گوری دسته‌جمعی در شهر اسلاویانسک در شرق اوکراين خبر داد

روز جمعه ۲۶ ژوئيه سازمان «نظارت بر حقوق بشر» در نيويورک،  از کشف گوری دسته‌جمعی در شهر اسلاویانسک در شرق اوکراين خبر داد. به گزارش خبرگزاری «الجزيره»، اين سازمان در بيانيه خود اعلام کرد که هر دو طرف درگير در شرق اوکراين با موشک‌های هدايت‌نشده به شهروندان غيرنظامی حمله می‌کنند.

یکی از همکاران سازمان یاد شده به الجزيره گفته است که «دولت اوکراين به جای انکار همه چيز، بايد استفاده از موشک در چنين مناطق شهری پرجمعيتی را متوقف کند».

پترو پوروشنکو، رئيس‌جمهور اوکراين در تماس تلفنی با جو بايدن، معاون اول رئيس‌جمهور آمريکا، از حملات مستقيم روسيه به سربازان اوکراينی از آن سوی مرز خبر داد. روسيه  اين اتهام‌ها را رد کرده و اوکراين را متهم به گشودن آتش بر سربازان روس از آن سوی مرز کرده است. روسيه همچنين با ممنوع‌کردن صادرات لبنيات خود به اوکراين، فشارهای اقتصادی بر دولت کي‌یف را افزايش داده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • وحید

    یه تفسیر همه جانبه درباره چرایی برخورد امریکا و روسیه کمه ... آمریکایی ها و اروپایی ها چی تو سرشونه ؟ روسیه تموم شده و هزاران سوال دیگه ...