ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

گرداندن يک متهم در تهران توسط پليس

پليس ايران فردی را که به اتهام «شرکت در خانه فساد و قمارخانه» بازداشت شده بود، در چند خيابان تهران دور گرداند.

پليس ايران فردی را که به اتهام «شرکت در خانه فساد و قمارخانه» بازداشت شده بود، در چند خيابان تهران دور گرداند.

گرداندن یک متهم در چند خيابان تهران توسط پلیس تهران.

محمدحسين امينی، رئيس کلانتری ۱۵۹ تهران روز يکشنبه پنجم مرداد به ايسنا، خبرگزاری دانشجويان ايران گفت: «با هماهنگی‌های صورت گرفته با سرکلانتری ششم، در اولين روز مردادماه اين شرور از ساعت ۱۹ تا ۲۰ در محلات بی‌سيم، طيب و خيابان ۱۷شهريور گردانده شد و ابهت پوشالی وی که در قالب باند "صمد کُرده" فعاليت می‌کرد، از هم پاشيده شد.»

اين مقام پليس ايران درباره وضعيت پرونده «صمد کُرده» افزود: «طی قرار بازداشت موقت صادره، صمد برای روشن شدن زوايای تاريک پرونده‌اش و شناسايی ساير شکات و قربانيان در کلانتری تحت نظر قرار دارد.»

به گفته وی «صمد دارای ۱۵فقره سابقه کيفری با موضوعاتی چون اخلال در نظم و امنيت عمومی، قدرت‌نمايی با سلاح سرد، شرارت، درگيری، تشکيل باند اراذل و اوباش، زورگيری و تجاوز به عنف، تمرد و درگيری با ماموران در استان مازندران، حمل اسلحه و نگهداری شيشه، ايراد عمدی ضرب و شتم شهروندان با چاقو، ورود و خروج غيرمجاز از مرز در سال ۸۴، شرارت در سال ۷۷، اخلال و مزاحمت نواميس در سال ۸۰، شرارت و درگيری با ماموران شهرداری در سال ۸۲، تهيه و توزيع مواد مخدر، شرب خمر، سرقت به عنف خودرو و ده‌ها جرايم ديگر را در پرونده خود دارد.»

پليس ايران پيش از اين نيز، چند متهم ديگر را در شهرهای مختلف دور گردانده است.

سال گذشته دورگردانی يک متهم با لباس زنانه در شهر مريوان کردستان باعث اعتراض‌هايی از سوی مردم و شماری از نمايندگان مجلس شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.