ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«علت سرنگونی هواپيمای مالزی اصابت موشک بود»

یک مقام هواپیمایی اروپایی گفته است بر اساس بررسی جعبه سیاه هواپیمای MH17 مالزی و تحقیقات دیگر دلیل سقوط این هواپیما شلیک موشک به سوی آن بوده است.

يک مقام هواپيمايی اروپا که نامش منتشر نشده گفته است علت سقوط هواپیمای MH17 مالزی شلیک موشک به سوی آن بوده است.

خبرگزاری يونايتدپرس روز دوشنبه ۲۸ ژوئيه / ۶ مردادماه به نقل از يک مقام هواپيمايی اروپايی اعلام کرد که با بررسی دقیق جعبه سياه هواپيمای MH17 مالزی ثابت شد که این هواپيما با شلیک موشک سقوط کرده است.

وی افزود که بر اساس تمامی شواهد موجود، از جمله اطلاعات جعبه سياه و بررسی‌های روز شنبه گذشته سازمان امنيت و همکاری‌های هواپيمايی اروپا بر روی حفره ايجاد شده بر لاشه هواپيما، تنها دلیل سقوط آن اصابت موشک است.

به‌ گفته این مقام هواپیمایی مرحله بعدی تحقیق بايد در مورد نوع موشک و کشور سازنده آن باشد.

بوئینگ MH17 خطوط هوایی مالزی، ظهر روز پنجشنبه ۱۷ژوئیه در نزدیکی مرز اوکراین با روسیه سقوط کرد. این هواپیما ۲۸۰مسافر و ۱۵خدمه داشت.

منطقه سقوط این هواپیما در شرق اوکراین، بین دونتسک و لوهانسک بود که تحت کنترل شورشیان مخالف دولت کی‌یف است. این منطقه تنها ۵۰کیلومتر با مرز روسیه فاصله دارد.

دولت اوکراین مسئولیت سقوط هواپیما را متوجه جدایی‌طلبان هوادار روسیه و پرتاب موشک از سوی آنها کرده اما شورشیان گفته‌اند که برد موشک‌های آنها آنقدر نیست که بتوانند این هواپیما را مورد هدف قرار دهند. آنها متقابلا اتهام ساقط کردن هواپیما را متوجه دولت اوکراین دانسته‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.