ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

انتقاد رئيس اتاق بازرگانی ايران از افزايش مؤسسات مالی بدون مجوز

غلامحسين شافعی، رئيس اتاق بازرگانی، صنايع و معادن و کشاورزی ايران از افزايش شمار مؤسسات مالی و اعتباری بدون مجوز در اين کشور انتقاد کرد.

غلامحسين شافعی، رئيس اتاق بازرگانی، صنايع و معادن و کشاورزی ايران از افزايش شمار مؤسسات مالی و اعتباری بدون مجوز در اين کشور انتقاد کرد.

به گزارش روز پنج‌شنبه ۹مردادماه خبرگزاری دولتی ايرنا، شافعی گفت: «حدود ۲۸درصد منابع مالی کشور در اختيار مؤسسات مالی و اعتباری است.»

به‌ گفته وی «اکنون بزرگترين معضل اقتصاد کشور نبود ارتباط مالی در کشور و رشد مؤسسات مالی و اعتباری بدون مجوز است.»

شافعی افزود: «مادامی که مسأله مؤسسات مالی و اعتباری بدون مجوز در کشور حل نشود، نه در مسايل مالی شفافيت خواهيم داشت و نه دسترسی بخش‌های مولد کشور به منابع مالی و جلوگيری از سوق دادن سرمايه به سوی واسطه‌گری و دلالی محقق خواهد شد.»

رئيس اتاق بازرگانی، صنايع و معادن و کشاورزی ايران گفت: «مؤسسات مالی و اعتباری وابسته به نهادها بايد به‌صورت شفاف به بخش خصوصی واگذار شوند و در اين مورد لازم است اتاق‌های اصناف، تعاون، بازرگانی و تشکل‌های اقتصادی با همکاری يکديگر مديريت اين بانک‌ها را در دست گيرند.»

شماری از مؤسسات مالی در ایران به نهادهای نظامی از جمله سپاه پاسداران و نیروی انتظامی وابسته هستند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهنام

    چرا هرگز اسامی موسسین و نهادهایی که خون مردم را در شیشه کرده اند را اعلام نمیکنند ؟