ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

آتش‌سوزی دوباره در پارک ملی گلستان

مسئول روابط عمومی محیط زیست استان گلستان از آتش‌سوزی در پارک ملی گلستان خبر داد. این آتش عصر امروز، جمعه و در منطقه «سلیمان کشته»، به پا شده است.

مسئول روابط عمومی سازمان حفاظت از محیط زیست استان گلستان از آتش‌سوزی در پارک ملی گلستان خبر داد. این آتش عصر امروز، جمعه و در منطقه «سلیمان کشته» به پا شده است.

عکس، تزیینی است

احمد دباغیان به خبرگزاری ایرنا گفته است: «این آتش‌سوزی حدود ساعت پنج بعد از ظهر روز جمعه در حوزه استحفاظی استان خراسان شمالی و نرسیده به دو راهی دشت رخ داده است.»

او گفته که نیروهای محیط زیست، منابع طبیعی، پارک ملی گلستان و نیروهای امدادی از استان خراسان شمالی برای خاموش کردن آتش به این منطقه اعزام شده‌اند.

به گفته دباغیان، این آتش‌سوزی که از کنار جاده شروع شده، در حال گسترش است .

مدیر روابط عمومی سازمان حفاظت از محیط زیست استان گلستان در گنبد کاووس تأکید کرده که عامل انسانی باعث بروز این آتش‌سوزی شده است.

۱۶تیر ماه امسال آتش‌سوزی دیگری در همین منطقه رخ داده بود و این چهارمین آتش‌سوزی در جنگل گلستان، ظرف یک ماه گذشته است.

پارک ملی گلستان که بیش از ۹۰هزار هکتار وسعت دارد، در شرق استان گلستان و در حد فاصل استان‌های گلستان و خراسان شمالی قرار دارد و از تنوع زیستی و ارزش‌های اکوتوریستی بالایی برخور‌دار است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.