ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

هاشم آغاجری به يک سال حبس تعزيری محکوم شد

هاشم آغاجری، عضو سازمان مجاهدين انقلاب اسلامی ايران به يک سال حبس تعزيری محکوم شد. هاشم آغاجری در سال ۱۳۸۱ نيز در پی سخنرانی در دانشگاه تربيت معلم همدان، در دادگاهی در اين شهر به اتهام «اهانت به مقدسات» محاکمه و به جرم «ارتداد» به اعدام، شلاق، تبعيد داخلی و محروميت از تدريس محکوم شد.

هاشم آغاجری، عضو سازمان مجاهدين انقلاب اسلامی ايران به يک سال حبس تعزيری محکوم شد.

هاشم آغاجری

به گزارش کلمه، حکم آغاجری به اتهام «تبليغ عليه نظام» از سوی شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب اسلامی صادر شده است.

هاشم آغاجری در سال ۱۳۸۱ نيز در پی سخنرانی در دانشگاه تربيت معلم همدان، در دادگاهی در اين شهر به اتهام «اهانت به مقدسات» محاکمه و به جرم «ارتداد» به اعدام، شلاق، تبعيد داخلی و محروميت از تدريس محکوم شد.

سرانجام پس از اعتراضات گسترده دانشجويان و دانشگاهيان در سراسر ايران که به تعطيلی بسياری از کلاس‌های درس منجر شد و نيز انتقاد محمد خاتمی رئيس‌جمهور وقت و سخنان تند مهدی کروبی رئيس مجلس ششم و «ننگين» خواندن اين حکم توسط او، حکم آغاجری به سه سال زندان، دو سال تبعيد و نيز پنج سال ممنوعيت از تدريس کاهش يافت.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • جواد

    حالا همون مهدی کروبی که سنگ نظام رو به سینه میزد خودش تو چنگال نظام اسیره آدم نباید برا کسی بد بخواد چون دیر یا زود به سرش میاد ام اینکه اینا هر آدمی رو به اتهام تبلیغ علیه نظام روانه زندان نیکنند یه روزی نیشه که میخ در کوزه میوفته