ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سوختگی و خفگی ۱۲ زندانی معترض در زندان شهرکرد

۱۲ زندانی که به شرایط بد زندان شهرکرد معترض بودند در اثر آتش‌سوزی در زندان در آتش سوختند و عده‌ای هم به دلیل خفگی جان باختند.

۱۲ زندانی که به شرایط بد زندان شهرکرد معترض بودند در اثر آتش‌سوزی در زندان در آتش سوختند و عده‌ای هم به دلیل خفگی جان باختند.

زندانبانان زندان شهرکرد در مراسم صبحگاهی

سحام‌نیوز گزارش داده است که شامگاه دوشنبه، ۱۳ مرداد، زندان شهرکرد آتش گرفت و مدیر زندان مانع از تخریب دیوار زندان و کمک‌رسانی مأموران آتش‌نشانی به زندانیان شد. در این حریق، ۱۲ زندانی در اثر خفگی یا سوختگی جان خود را از دست دادند.

زندانیان زندان شهرکرد در اعتراض به مجازات هم‌بندان زندانی‌شان که به خاطر وضع بد زندان شهرکرد اعتصاب کرده و از سوی رییس زندان تنبیه شده بودند، لباس‌ها و تشک‌ها را آتش زدند.

زندانبانان هم درها را قفل کردند و اجازه ندادند امدادگران به یاری زندانیان بشتابند. به‌زودی حریق سرکش شد و سایر بندها را در برگرفت. مأموران آتش‌نشانی فراخوانده شدند، اما مدیر زندان اجازه نداد برای یاری‌رسانی به زندانیان دیوار زندان را تخریب کنند.

عده‌ای از زندانیان در این حادثه مجروح شده‌اند. هنوز تعداد مجروحان معلوم نیست. سحام‌نیوز گزارش داده است که مجروحان به بیمارستان کاشی در شهرکرد منتقل شده‌اند.

شورای تأمین استان در پی این حادثه، شامگاه دوشنبه، ۱۳ مرداد ماه تشکیل جلسه داد و دستوراتی محرمانه را به شهردار شهرکرد و مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی این شهر ابلاغ کرده است. این جلسه ساعت ۲۳ برگزار شد و بر اساس مصوبات آن، نهادهای ذی‌ربط حق ندارند درباره این حادثه اطلاع‌رسانی کنند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.