ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«موج مهاجرت خلبانان ايرانی به ناوگان هوايی ترکيه»

مدير انجمن ملی پرواز ايران گفته «ترکيش ايرلاين» که در ايران نيز فعاليت دارد طی برگزاری دو همايش، خلبانان دانش‌آموخته اين رشته را برای فعاليت در ناوگان هوايی اين کشور انتخاب کردند.

مهدی ايرانمنش، مدير انجمن ملی پرواز ايران گفت: «ترکيش ايرلاين که در ايران نيز فعاليت دارد طی برگزاری دو همايش خلبانان زبده و دانش‌آموختگان اين رشته را برای فعاليت در ناوگان هوايی اين کشور انتخاب کردند.»

ترکيش ايرلاين طی برگزاری دو همايش خلبانان دانش‌آموخته اين رشته را برای فعاليت در ناوگان هوايی اين کشور انتخاب کردند

به گزارش خبرگزاری ميرث فرهنگی، ايرانمنش افزود: «ظاهراً اين همايش‌ها در سکوت کامل خبری بود و اين‌گونه که مشخص است ۲۰۰ الی ۳۰۰ نفر را انتخاب کردند.»

به گفته وی، «با تطميع خلبانان رده بالای ايرانی صنعت هوانوردی به شدت متضرر خواهد شد.»

مدير انجمن ملی پرواز ايران گفت: « تا چند سال آينده دنيا به نيم ميليون خلبان نياز خواهد داشت اما امروز شاهد آنيم که صنعت هوانوردی قدر داشته‌هايش را نمی‌داند و به راحتی نيروهای با تجربه را تربيت و پرورش داده اما به راحتی از دست می‌دهند.»

اين گزارش می‌افزايد: « بسياری از خلبانان معتقدند به آن‌ها ظلم شده. با هزينه بيش از ۵۰ ميليون تومان در ايران تحصيل کردند اما امروز جای در آسمان آبی ايران ندارند.»

با اين حال عبدالرضا موسوی، رئيس انجمن شرکت‌های هواپيمايی ايران می‌گويد: «مهاجرت خلبانان برای انجام کار به خارج از کشور يا اصلاً وجود ندارد يا بسيار معدود است.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Samrad

    بگذارید بَرَوند اینها، مملکت ما متعهد می خواهد نه متخصص. قالیباف ها جای همه را پر خواهند کرد.