ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کاهش ۷۰ درصدی موش‌های تهران

به گفته رضا قدیمی مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران تعداد موش‌های سطح شهر تا ۷۰درصد کاهش یافته است.

به گفته رضا قدیمی مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران تعداد موش‌های سطح شهر تا ۷۰درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا قدیمی با اعلام این خبر گفت: « نقاط جنوبی و مرکزی پایتخت به طور کامل از وجود موش پاکسازی شده‌اند.»

بر اساس این گزارش، خیابان‌های ولی‌عصر، کارگر، فلسطین، شادمان، ستارخان و پیروزی و همچنین میدان شوش و نقاط جنوبی و مرکزی پایتخت به طور کامل از وجود موش پاکسازی شده‌اند.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با تاکید بر اینکه قریب به ۶۰ تا ۷۰ درصد از موش‌های شهر تهران کم شده است به اغذیه فروشی‌های شهر تهران هشدار داد و گفت: «این اصناف زباله ساز هستند و زمینه حضور جانوران مضر شهری را فراهم می‌آورند.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • محمد شکیبا

    با سلام. در شش ماه گذشته ما شاهد آن بودیم که شهرداری مانند دهه های گذشته پول کلانی را برای مبارزه با موش صرف نمود .و در بسیاری از مناطق به بهانه تخریب لانه موشها به باز سازی زمین تخریب شده زیر سطل های زباله پرداخت.نکته در آنست که کارشناسان برجسته کشورمان آمار موشهای تهران را میلیونی اعلام نموده اند و این در حالیست که طی روزهای گذشته شرکت ساماندهی آمار موشهای تلف شده را ظرف شش ماه گذشته 8000 عدد اعلام نموده . در این جا اگر کسی به ما بگوید که فاصله بین 8000 عدد موش تلف شده تا ان جمعیت میلیونی موشهای تهران چه شده ما را ممنون خود نموده ! . از طرفی شرکت ساماندهی که خود نمی تواند کاری انجام دهد و خودش نیز رضایت نامه برای خود صادر نماید .و از همه مهمتر اینکه مردم همچنان جمعیت کثیر موشها را درهمه جای شهر می بینند ، پس با ادعا های تو خالی به شعورمردم توهین نکنید.و نکته آخر اینکه قرار بود آمار موشهای تهران را اعلام کنند که چیزی اعلام نشد . شاید اگر آمار موشهای تهران را که بر اساس آمار گیری جهانی که میگوید هر شهر حداقل به تعداد جمعیتش موش دارد را اعلام میکردند دیگر جایی برای این ژست گرفتن های تو خالی باقی نمی ماند.به گفته آقای عبداللهی در حال حاضر برای مبارزه با موش سم از ایتالیا وارد میشود ، لطفا" این مسئله را نیز روشن کنید که سمی که برای ایتالیا کارساز نبوده ، چطور برای شما معجزه نموده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!