ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«مردم اعتمادشان را به کتاب از دست داده‌اند»

صالح رامسری، مدیر انتشارات معین می‌گوید به دلیل سانسور آثار ادبی بدون هیچ‌گونه ملاک و معیاری، مردم اعتمادشان را به کتاب از دست داده‌اند.

صالح رامسری، مدیر انتشارات معین می‌گوید به دلیل سانسور آثار ادبی بدون هیچ‌گونه ملاک و معیاری، مردم اعتمادشان را به کتاب از دست داده‌اند.

صالح رامسری، مدیر انتشارات معین

افت شمارگان کتاب در ایران و اقتصاد خموده نشر یکی از مشکلات فرهنگی در دوران ریاست جمهوری روحانی است. صالح رامسری، مدیر انتشارات معین در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کار ایران (ایلنا) می‌گوید با اعمال سلیقه‌هایی که در دولت پیشین در نشر کتاب اعمال می‌شد، «امکان کار درست و جدی عملاً غیرممکن بود.»

به گفته مدیر انتشارات معین، این انتشاراتی موفق شده است در دوران تصدی علی جنتی بر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تعدادی از کتاب‌هایی را که در گذشته مجوز نشر نداشتند منتشر کند.

صالح رامسری از رفتارهای «غیراصولی، بدون ضابطه و غیر متعهدانه» در صدور مجوز کتاب انتقاد کرده و گفته است به دلیل چنین رفتارهایی مردم اعتمادشان را به کتاب از دست داده‌اند و با تردید به محتوای کتاب‌ها می‌نگرند.

به گفته مدیر انتشارات معین یکی دیگر دلایل افت شمارگان کتاب نبود آرامش در جامعه است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.