ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

شهرام ناظری خواهان جلوگيری از تخريب بافت‌های تاريخی در ايران شد

شهرام ناظری از هنرمندان موسيقی و آواز سنتی ايران گفت: «دولت بايد دست مافيا، افراد سودجو و کسانی که ارزش‌های فرهنگی ما را به يک بنگاه تجارتی و درآمدزايی برای خودشان تبديل کرده‌اند، قطع کند.»

شهرام ناظری از هنرمندان موسيقی و آواز سنتی ايران گفت: «دولت بايد دست مافيا، افراد سودجو و کسانی که ارزش‌های فرهنگی ما را به يک بنگاه تجارتی و درآمدزايی برای خودشان تبديل کرده‌اند، قطع کند.»

شهرام ناظری

به گزارش روز شنبه ۲۵مرداد خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ايرنا)، شهرام ناظری در ديدار از بافت تاريخی شيراز گفت: «ما به جهان هواپيما و کامپيوتر صادر نمی‌کنيم اما برخوردار از ارزش‌های بنيادی و فرهنگی هستيم، تمام ارزش‌های ما همين مسائل فرهنگی است که بايد به خوبی از آن صيانت شود.»

به‌گفته وی «همان‌طور که از موسيقی اصيل يک کشور حفاظت می‌شود، بايد از تمام آثار و بناهای تاريخی ارزشمند که هويت فرهنگی ما را تشکيل می‌دهند، به‌طورجدی حمايت کرد و مانند تهران امروز دچار برج‌سازی نشويم زيرا برج فاقد هرگونه هويتی است.»

اين استاد آواز موسيقی سنتی ايران گفت: «وقتی خانه سعدی و ملاصدرا را می‌بينم که چه وضعيتی برايش به‌وجود آمده سخت متأثر می‌شوم.»

تخريب و تعرض به بافت‌های تاريخی در شهرهای مختلف همواره يکی از نگرانی‌های فعالان ميراث فرهنگی در اين کشور بوده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • حمید

    با سلام، به راستی که هنرمند اصیل دغدغه فرهنگ و هنر اصیل دارد. اینان نگاهبانان فرهنگ و هنرند. با سپاس از استاد شهرام ناظری و هنرمندانی چون ایشان که دغدغه اصلی و واقعی شان فرهنگ و هنر ایرانی است . پایدار باشد با مهر حمید