ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

خودکشی یک نوجوان در شهر بازی

یک پسر نوجوان ۱۶ ساله با سقوط از چرخ و فلک در شهر بازی بسيج واقع در اتوبان محلاتی تهران خودکشی کرد.

یک پسر نوجوان ۱۶ ساله با سقوط از چرخ و فلک در شهر بازی بسيج واقع در اتوبان محلاتی تهران خودکشی کرد.

یک پسر نوجوان با سقوط از چرخ و فلک شهر بازی بسيج خودکشی کرد.

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ايرنا)، اورژانس تهران جمعه‌شب گذشته از اين رویداد باخبر شد و مأموران آن با حضور در محل و انجام معاينات پزشکی مرگ نوجوان را که نام وی منتشر نشده، به‌دليل شدت جراحات تأييد کردند.

بنا به این گزارش اين پسر نوجوان زمانی که چرخ و فلک متوقف شده بود تا مسافران از واگن‌هايشان پياده شوند، به پایین پرتاب شده است.

ماموران در بازرسی از پيکر بی‌جان پسر نوجوان ديدند که او هيچ مدرک شناسايی همرا ندارد. اين پسر ناشناس تنها ‌هزارتومان داخل جيبش بود.

این گزارش می‌افزاید تحقيقات ميدانی از اين رویداد، کارآگاهان را با فرضيه مرگ خودخواسته روبه‌رو کرده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که اين پسر نوجوان قصد خودکشی داشته، برای مرگ خودخواسته خود را به پارک بسيج رسانده و دست به خودکشی زده است.

به‌گفته حسن عباسی، مدير روابط عمومی مرکز اورژانس تهران از مردادماه‌ سال گذشته تاکنون چهار مورد سقوط در شهر بازی‌های تهران گزارش شده که منجر به مصدوميت و مرگ تعدادی از شهروندان شده است.

در ارديبهشت‌ماه ‌سال‌جاری نیز سه دختر از ترن هوايی (موش ديوانه) در پارک ارم تهران سقوط کردند و به شدت زخمی شدند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • فرهاد

    من به انتخاب این پسربچه احترام می گذارم. دلیلی ندارد درد زندگی کردن را در برخی شرایط با امید واهی به جان بخریم. خودکشی در شرلیط کنونی مملکت ما برای عده ی کثیری تبدیل به یک گزینه ی طبیعی شده. سیاست های جاهلانه ی نظام اسلامی در همه ی امور و فساد گسترده، کشور را برای بسیاری تبدیل به جهنم کرده. ما واقعا نمی توانیم به این جماعت بگوییم لطفا برای ادامه ی دردکشیدن به زندگی کردن ادامه دهید آن هم زمانی که اقدامی برای تغییر شرایط موجود نمی کنیم.

  • کاربر مهمان

    این کجاش خودکشی بوده؟!!!