ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اعلام حادثه‌خیزترین معابر شهر تهران

به گزارش مرکز کنترل ترافیک شهر تهران، بزرگراه‌های بسیج، آزادگان و آبشناسان بیشترین میزان تصادفات منجر به مرگ را در پی داشته‌اند.

براساس آمار و اطلاعات ثبت شده در سیستم ثبت وقایع مرکز کنترل ترافیک، حادثه خیزترین معابر پایتخت طی یک سال اخیر بزرگراه‌های بسیج، آزادگان و آبشناسان بوده است.

همایون فتاحی، مدیر مرکز کنترل ترافیک شهر تهران با اعلام این نکته گفت: «بزرگراه‌های بسیج، آزادگان و آبشناسان بیشترین میزان تصادفات فوتی را در پی داشته‌اند.»

در این بررسی به وضعیت ترافیک و تردد در معابر مختلف شهر تهران از مهرماه سال ۱۳۹۲ تا تیرماه سال جاری توجه و محورهایی که به بیشترین تصادفات فوتی، جراحتی و خسارتی منتهی شده مشخص شده است.

به گفته مدیر مرکز کنترل ترافیک شهر تهران اطلاعات ثبت شده در سیستم ثبت وقایع مرکز کنترل ترافیک نشان می دهدکه خیابان ولی عصر، بزرگراه بعثت و آزادگان در یک سال گذشته شاهد بیشترین تصادفات منتهی به جراحت رانندگان بوده‌اند.

بزرگراه‌های موسوم به امام رضا، امام علی و آزادگان نیز در صدر محورهایی بوده‌اند که بیشترین تصادفات منتهی به خسارت را داشته‌اند.

فتاحی گفت: «خیابان ولی عصر، بزرگراه آزادگان و جناح نیز شاهد بیشترین میزان تصادفات عابرین پیاده از مهرماه سال گذشته تا تیرماه امسال بوده‌اند.»

علی‌اکبر یساقی، نایب رئیس هیأت مدیره ستاد دیه چندی پیش (۲۲تیر ۱۳۹۳) گفت از ابتدای انقلاب در سال ۱۳۵۷ تاکنون ۸۰۰ هزار نفر بر اثر تصادف جان خود را از دست داده‌اند.

به گفته یساقی، در این مدت چهار میلیون نفر نیز دچار معلولیت شده‌اند.

در ایران سالانه ۵۰ میلیون قبض جریمه برای تخلفات رانندگی صادر می‌شود.

تصادف جاده‌ای و شهری یکی از سه دلیل عمده مرگ و میر در ایران است و سالانه بین ۲۰ تا ۳۰هرار ایرانی بر اثر تصادف جان خود را از دست می‌دهند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.