ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«تغییرات در سطوح بالای قوه قضائیه ایران»

خبرگزاری وابسته به قوه قضائیه ایران از جابه‌جایی‌ها در سطوح بالای این قوه خبر داد، اما پس از گذشت ساعتی این خبر را حذف کرد.

خبرگزاری میزان وابسته به قوه قضائیه ایران گزارش داد که در روزهای آینده غلامحسین محسنی اژه‌ای، دادستان کل فعلی به‌عنوان معاون اول قوه قضائیه معرفی خواهد شد.

به گزارش روز دوشنبه ۲۷مرداد این خبرگزاری، با انتصاب محسنی‌ اژه‌ای به‌عنوان معاون اول قوه قضائیه، محمدجعفر منتظری، رئیس فعلی دیوان عدالت اداری جایگزین وی خواهد شد و به‌عنوان دادستانی کل کشور منصوب می‌شود.

همچنین حسین کریمی معاون قضائی قوه نیز به‌عنوان رئیس دیوان عالی کشور منصوب خواهد شد.

این خبر ساعتی پس از انتشار، از خبرگزاری میزان حذف شد، اما محسنی اژه‌ای نیز در یک نشست خبری تأیید  کرد که «به‌طور طبیعی در دوره جدید قرار است اقدامات بیشتری در بعضی از حوزه‌ها شود، طبعا یکی از مسائل هم جابه‌جایی مدیران است که به نظر رئیس قوه قضائیه بستگی دارد».

وی افزود: «بنده فعلا موضوع تغییر سمت مسئولان را نشنیده‌ام و در حد شایعات است. در روزهای آینده اگر مواردی را رئیس قوه قضائیه تأیید کند و قطعی شود حتما ابلاغ می‌کنند و شما هم مطلع خواهید شد.»

آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران در تاریخ ۲۳مرداد، حکم آیت‌الله صادق آملی لاریجانی به‌عنوان رئیس قوه قضائیه را برای یک دوره پنج ساله دیگر تمدید کرد.

صادق لاریجانی نخستین بار در ۲۴ مردادماه ۱۳۸۸ پس از محمود هاشمی شاهرودی به سمت ریاست قوه قضائیه ایران منصوب شده بود.

پیش از این گفته‌ می‌شد ممکن است دوره پنج ساله صادق لاریجانی بر قوه قضائیه برای یک دوره پنج ساله دیگر تمدید نشود و وی به شورای نگهبان برگردد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.