ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کنسرت «سمفونی رومی» در تهران لغو شد

کنسرت «سمفونی رومی» که قرار بود شهریورماه در تهران برگزار شود، لغو شد.

کنسرت «سمفونی رومی» که قرار بود شهریورماه در تهران برگزار شود، لغو شد.

حافظ ناظری

حافظ ناظری در صفحه فیس‌بوک خود خبر لغو این کنسرت را اعلام کرد و نوشت: «در کمال اندوه و تأثر بعد از شش ماه تلاش بی‌وقفه و هماهنگی‌های کلیه موارد، اجرای کنسرت پروژه سمفونی رومی بعد از ۱۴سال انتظار در وطن خودم کنسل شد.»

سایت تابناک خبر داده در شرایطی که پیشتر اعلام شده بود که اجرای زنده «آلبوم رومی» حافظ ناظری به تعویق افتاده است، روز دوشنبه ۲۷مرداد خبر لغو آن به طور رسمی اعلام شد.

این سایت از «آلبوم رومی» به‌عنوان «معتبرترین و جهانی‌ترین آلبوم موسیقی ایران و خاورمیانه» نام برده و لغو کنسرت رومی را «رویدادی ناباورانه‌» توصیف کرده و نوشته است: «باورکردنی نیست که این مجموعه مهم موسیقیایی ایران تنها در ایران به‌عنوان ریشه و صاحب اصلی این موسیقی، امکان اجرای زنده نیابد.»

این کنسرت قرار بود شهریورماه در سالن وزارت کشور برگزار شود، اما به دلیل «صادر نشدن به موقع مجوز برای ورود نوازندگان» خارجی گروه حافظ ناظری، اجرای آن در زمان مقرر شده لغو شد.  «بسیاری از نوازندگان این آلبوم» پس از تاریخ مقرر، برنامه هایی  برای اجرای کنسرت داشتند و امکان تغییر زمان برگزاری نبود. بدین ترتیب تأخیر در صدور مجوز ورود این نوازندگان به ایران، منجر به لغو این کنسرت شده است.

بخشی از «سمفونی رومی» ساخته حافظ ناظری:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.