ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کشف مهمات قدیمی در چاه یک خانه مسکونی

به گفته علی‌اصغر ناصربخت معاون سیاسی انتظامی فرماندار تهران، در پی ریزش چاه در یک ساختمان قدیمی در خیابان شهید فکوری، مقدار قابل توجهی مهمات قدیمی در این مکان پیدا شده است.

به گفته علی‌اصغر ناصربخت معاون سیاسی انتظامی فرماندار تهران، در پی ریزش چاه در یک ساختمان قدیمی در خیابان شهید فکوری، «مقدار قابل توجهی مهمات» قدیمی در این مکان پیدا شده است.

عکس تزئینی است

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی‌اصغر ناصربخت، ضمن اعلام این خبر گفت: «در این خیابان یک ساختمان قدیمی در حال بازسازی بود. چاه این ساختمان ریزش کرده است. وقتی اقدامات لازم در این راستا انجام می‌شود و فرد مقنی وارد چاه می‌شود به مهمات مستهلک‌ مثل گلوله خمپاره که مربوط به حدود سی سال پیش است برخورد می‌کند.»

بر اساس این گزارش، صاحب ساختمان یادشده در محل مورد شناسایی نیست. ناصربخت گفت: «این مهمات در محل چاه پنهان بوده و به صورت غیرمجاز نگهداری می‌شده است.»

این مسئول نیروی انتظامی با اشاره به اینکه انفجاری در محل رخ نداده و به کسی آسیبی نرسیده است گفت که «یک تیم تخصصی» در حال بررسی مهمات قدیمی کشف شده هستند.

از ساکنان اطراف این ساختمان قدیمی خواسته شده است تا محل زندگی خود را به طور موقت ترک کنند و تا خروج کامل این مهمات قدیمی از محل یادشده، به منازل خود بازنگردند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.