ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حکم قطع انگشتان يک سارق در يزد اجرا شد

حکم قطع چهار انگشت دست راست یک سارق در شهرستان ابرکوه استان يزد با حضور مسئولان قضائی و انتظامی در برابر دیدگان مردم به اجرا درآمد.

حکم قطع چهار انگشت دست راست یک سارق در شهرستان ابرکوه استان يزد با حضور مسئولان قضائی و انتظامی در برابر دیدگان مردم به اجرا درآمد.

به‌گزارش باشگاه خبرنگاران، احمد غلام‌زاده، فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه ضمن اعلام این خبر گفت این حکم به‌دستور مقامات قضائی دادسرای عمومی این شهرستان و با تائيد شعبه هفتم دادگاه تجديد نظر استان اجرا شده است.

نام این فرد «م ـ ن» گزارش شده است. وی متهم به ۳۲ فقره سرقت و کلاهبرداری شده است.

این فرد همچنین به یک سال حبس تعزيری و جزای نقدی و همچنين استرداد اموال دزدیده‌شده محکوم شده است.

به‌گفته فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه، حکم قطع انگشتان وی روز دوشنبه ۲۷ مردادماه با دستگاه گيوتين، پس از خوانده شدن حکم در مقابل بازداشتگاه شهرستان به اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه گفت اجرای این حکم «مورد استقبال شهروندان قرار گرفت».

احمد شهيد، گزارشگر ويژه حقوق بشر سازمان ملل در ايران، در گزارش اسفندماه سال گذشته خود از ادامه مجازات‌های سنگسار، قطع اعضای بدن يا شلاق در ایران نوشت و این‌گونه مجازات‌ها را نقض حقوق بشر و مغایر با تعهدات بين‌المللی ایران دانست.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • mohannad

    حالا آمدیم این آقا دزده به راه راست هدایت شد و خواست بره سر کار آیا می تواند با یک دست کار کند ؟!! برای غیر منطقی دانستن این احکام همین کافی است . دزد بزرگ دزد کوچک را به نام قانون سر می برد . لوتر .

  • کاربر مهمان

    خاک بر سر آن شهروندانی که چنین حکمی مورد استقبالشان قرار می گیرد!!!