ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

قطع آب آشاميدنی بخش بزرگی از اصفهان

شبکه آب آشاميدنی شهر اصفهان و برخی از مناطق مجاور اين شهر بعد از ظهر روز جمعه ۳۱ مردادماه قطع شد.

شبکه آب آشاميدنی شهر اصفهان و برخی از مناطق مجاور اين شهر بعد از ظهر روز جمعه ۳۱ مردادماه قطع شد.

به‌گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا)، شبکه آب مناطق شمالی، شرقی، جنوبی و برخی ديگر از نقاط شهر اصفهان با افت محسوس فشار و نيز قطعی چند ساعته روبه‌رو است.

همچنین آب آشامیدنی در شاهين‌شهر و برخی ديگر از نقاط مجاور اصفهان نيز قطع شده است.

منصور شيشه‌فروش، مديرکل مديريت بحران استانداری اصفهان این خبر را تائید، اما دلایل آن را به بعد موکول کرد و گفت در استانداری اصفهان نشستی با حضور مديران آب منطقه‌ای، آب و فاضلاب و ساير مسئولان تشکيل شده است تا دليل بروز اين مشکل بررسی شود.

اصفهان در سال‌های اخیر با مشکل آب مواجه است. مردم ورزنه اصفهان اسفندماه ۱۳۹۱ در اعتراض به کمبود آب و انتقال حق‌آبه‌شان به استان یزد با نیروهای ویژه درگیر شدند و سه دستگاه اتوبوس حامل نیروی ویژه را به آتش کشیدند.

ستار محمودی، قائم مقام وزیر نیرو ایران هفته گذشته اعلام کرد که اصفهان به‌لحاظ تأمین آب در وضعیت قرمز قرار دارد.

حمید چیت‌چیان، وزیر نیرو ایران نیز تیرماه سال جاری نسبت به مصرف بی‌رویه آب، کاهش شدید منابع آبی و آلودگی آب در کشور هشدار داد و این بحران را جدی خواند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • آرمان شهر | Armanshahr| بنیاد آرمان شهر | هفت‌روز نامه حقوق بشری ایران ـ شماره 59

    […] محمدآباد به شهر جیره‌ بندی آب در برخی مناطق دشتستان قطع آب آشامیدنی بخش بزرگی از اصفهان خشک شدن هامون اقتصاد سیستان و بلوچستان را در معرض خطر […]

  • بهنام

    ناگفته نماند که کشاورزان شرق اصفهان سالهاست از مشکل بی آبی رنج برده و هر گاه زبان به اعتراض گشودند ، آنها را سرکوب کرده اند و چون هیچ ممر در آمد دیگری ندارند ، شدیدآ به آبرسانی اصفهان به استان یزد معترض میباشند و در چنین حالتی دولت باید به آنها کمک نموده و حال که کشاورزی و شغل آبا و اجدادی آنها نابود گشته ، بودجه ای برای آنان در نظر گیرد و به آنها کمک مالی نماید .

  • بهنام

    به احتمال زیاد خرابکاری کشاورزان باعث قطع شدید آب در بیش از هفتاد درصد مناطق اصفهان بوده است . طبق اخبار موثق ، شهر اصفهان در شب گذشته حالت عادی نداشته و بعضی از سوپر مارکتها اقدام به احتکار آب معدنی نموده و از فروش آن به هر کسی امتناع میورزیدند و گاهآ به مشتریان خاص خود میفروختند و مردم در بعضی مناطق برای خرید آب معدنی ازدحام نموده و صف تشکیل داده بودند .

  • احمد

    همه مشكلات اب با نماز باران حل خواهد شد جاى نكراني نيست

  • تورج

    خب ، پس كى هست كه مى خواهد جمعيت كشور را به سه برابر امروز برساند ؟. حالا نان بجاى خود اب را چطور تأمين مى كنيد؟