ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اطلاعیه سپاه پاسداران: سرنگونی پهباد اسرائيلی بر فراز منطقه هسته‌ای نطنز

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعيه‌ای اعلام کرده است که يک فروند هواپيمايی جاسوسی بدون سرنشين اسرائيل مورد اصابت موشک نيروی هوافضای اين سازمان قرار گرفته و سرنگون شده است.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ايران ادعا کرد که يک فروند «پهباد جاسوسی» اسرائيل را سرنگون کرده است.

به گزارش «خبرگزاری دانشجويان ايران» (ايسنا)، روابط عمومی کل سپاه در اطلاعيه‌ای اعلام کرده است که يک فروند هواپيمايی جاسوسی بدون سرنشين اسرائيل مورد اصابت موشک نيروی هوافضای اين سازمان قرار گرفته و سرنگون شده است.

بر اساس اين اطلاعيه، پهباد مذکور که ضدرادار و دارای قابليت پنهان‌سازی خود توصيف شده، قصد نفوذ به حريم منطقه هسته‌ای نطنز را داشته است. با اين حال، سپاه پاسداران در اطلاعيه خود اشاره‌ای به زمان انهدام اين پهباد يا چگونگی اطلاع‌يافتن از اسرائيلی‌بودن آن نکرده است.

بر اساس گزارش خبرگزاری «راشاتودی» نيز ارتش اسرائيل تاکيد کرده که درباره گزارش‌های خارجی هيچ اظهارنظری نخواهد کرد.

شبکه‌ خبری اسرائيلی «آروتز شوا» که خود را شبکه‌ای نوصهيونيستی می‌خواند، با گزارش اين خبر افزوده است که اسرائيل بارها ايران را به حمله تهديد کرده بود. اين گزارش می‌افزايد که نيروی هوايی اسرائيل سال ۲۰۱۰، يک هواپيمای بدون سرنشين با القاب «ايتان»، «هرون تی‌پی» يا «هرون ۲» را رونمايی کرده و اين پهباد جديد پيشرفته می‌تواند ۲۴ ساعت در آسمان بماند و به قلمروی ايران برسد.

تل‌آويو تاکنون بارها بدبينی خود را نسبت به برنامه هسته‌ای ايران ابراز کرده و اين کشور را به پيگيری برنامه ساخت سلاح هسته‌ای متهم کرده است. تهران نيز ضمن به رسميت‌نشناختن دولت اسرائيل، تمام اتهام‌ها درباره نظامی‌بودن برنامه هسته‌ای خود را مردود دانسته و آن را کاملاً صلح‌آميز توصيف کرده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • asa

    البته ممکنست پهپاد از روی دریا و از روی کشتی پرواز داده هایت شده است و لزما به معنی استفاده از فضای کشورهای همسایه ایران نیست.

  • Behrouz

    آیا این هواپیما نقش ستاره داود را داشت که مبادا سپاه آنرا با کشور دیگری اشتباه کند وباعث دلخوری بشود؟ از سپاه خواهش میکنم کمی کوتاه بیایند و این بار هم مانند بارهای قبل بشریت، انسانیت ونجابت را نجات دهند. ما ملت نجیبی هستیم که هرگز آرزوی نابودی کشوری را نداشته و سفارت کشوری را اشغال نکرده ایم.

  • داوری

    ج.ا.ایران نشان داده است که در مقابل تجاوز به هیچ عنوان کوتاه نمی آید.چنانکه در اطلاعیه سپاه نیز گفته شده است حق اقدامات متقابل در برابر این حرکت ناشیانه صهیونیستها را برای خود محفوظ نگه داشته است.