ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تعداد کشته‌شدگان رانش زمین در هیروشیما به ۶۰ نفر رسید

بر اساس آخرین آمار منتشرشده از سوی نیروهای امنیتی ژاپن، آمار کشته‌شدگان رانش زمین که یک هفته پیش در هیروشیما رخ داد به دست‌کم ۶۰ نفر رسید.

بر اساس آخرین آمار منتشرشده از سوی نیروهای امنیتی ژاپن، آمار کشته‌شدگان رانش زمین که یک هفته پیش در هیروشیما رخ داد به دست‌ کم ۶۰ نفر رسید. بیشتر این افراد بر اثر خفگی کشته شده‌اند. ۲۶ نفر همچنان ناپدید گزارش شده‌اند.

به‌گزارش خبرگزاری فرانسه در بیلان قبلی که شامگاه روز دوشنبه ۲۵ اوت / سوم شهريورماه منتشر شد تعداد قربانیان این رویداد ۵۸ نفر و مفقودشدگان ۲۸ نفر گزارش شده بود.

پلیس گفته است بیش از ۶۰ درصد قربانیان در خواب غافلگیر شده اند و با زیر گِل و لای رفتن خانه‌هایشان بر اثر خفگی کشته شده‌اند. قربانیان دیگر به‌طور عمومی در اثر با ضربه به سرشان جان باخته‌اند.

این حادثه ساعت سه بامداد چهارشنبه ۲۰ اوت / ۲۹ مردادماه در مناطق هیروشیما، آسامینامی و آساکیتا رخ داد و در آن ۵۰ مورد ریزش سنگ و خاک و گِل گزارش شد.

حدود سه هزار و ۴۰۰ نیروی امدادرسان، شامل مأموران آتش‌نشانی، پلیس، سرباز و کارشناس از یک هفته پیش در این مناطق به‌سر می‌برند، اما دیگر بختی برای نجات بازماندگان باقی نمانده و عملیات این نیروها به‌حالت تعلیق در آمده است.

بیشترین آسیب به بخش‌های آسامینامی و آساکیتا وارد شده و بیش از یک هزار و ۶۰۰ شهروند ساکن این مناطق همچنان در ۱۳ پناهگاه به‌سر می‌برند. همچنین دستور تخلیه بیش از چهار هزار و ۶۰۰ نفر از منطقه صادر شده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.